تذکر ۵۸ نماینده مجلس به وزیر کشور

تذکر ۵۸ نماینده مجلس به وزیر کشور

تسنیم نوشت: عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر ۵۸ تن از نمایندگان به وزیر کشور درباره ضرورت حل مشکل ثبت‌نام دانش‌آموزان افغانستانی در مدارس دولتی را قرائت کرد.

روح الله متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه، تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد:

– تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور و فیروزه به وزیر کشور: ضرورت ارتقاء بخش میان جلگه به شهرستان با وجود گذشت ۴ سال از ارسال طرح توجیهی توسط استانداری خراسان رضوی به وزارت کشور. همچنین تذکر به همراه ۵۵ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم بازنگری در خرید شیر خام از دامداران روستایی.

– تذکرعلی حدادی نماینده نظرآباد و طالقان به همراه ۳۵ تن از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم بازنگری در میزان افزایش قیمت شیر خام از سوی وزارت جهاد کشاورزی.

– تذکر موسی احمدی نماینده عسلویه به همراه ۲۹ تن از نمایندگان به وزرای نفت و نیرو: لزوم تسریع در تأمین آب شیرین‌کن سیراف به جم.

– تذکر یعقوب رضازاده نماینده سلماس به همراه ۴۸ تن از نمایندگان به وزارت امور خارجه و دفاع و امور پشتیبانی نیروهای مسلح: لزوم پیگیری اجرای بند (۶) و (۷) قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت سازمان ملل در خصوص پرداخت غرامت جنگ تحمیلی عراق به ایران به آسیب‌دیدگان از جنگ.

– تذکر پرویز اوسطی نماینده مردم قروه و دهگلان به وزرای کشور، جهاد کشاورزی: لزوم ارائه راهکار قانونی برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز جهت حل مشکلات مختلف شهرنشینی در شهرهای حوزه انتخابیه و همچنین ضرورت ایجاد مجتمع‌های دامپروری در منطقه مالوجه واقع در روستای یالقوزآباد و باشماق و همچنین ضرورت بازنگری در تقسیمات سیاسی و اصلاح و تفکیک بخش‌های شهرستان دهگلان.

– تذکر کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت به وزیر ارتباطات: ضرورت رسیدگی به مشکلات اینترنت در روستاهای شهرستان پیرانشهر.

– تذکر علی خضریان نماینده تهران به همراه ۵۷ تن از نمایندگان به وزیر کشور: ضرورت حل مشکل ثبت‌نام دانش‌آموزان افغانستانی در مدارس دولتی.

۴۱۲۱۵

پست بعدی

فوت ۶۱۰ هموطن دیگر در اثر بیماری کرونا

ی سپتامبر 5 , 2021
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، ۶۱۰ نفر دیگر در شبانه روز گذشته به آمار فوتی های کرونا در کشور افزوده شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000