تسلیت سردار قاآنی درپی درگذشت آیت‌الله حکیم

تسلیت سردار قاآنی درپی درگذشت آیت‌الله حکیم

مهر نوشت: فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی درگذشت آیت‌الله سیدمحمدسعید حکیم را تسلیت گفت.

در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمدسعید حکیم از مراجع عظام جهان تشیٓع و علمای برجسته عراق، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، در پیامی به خاندان معظم طباطبایی حکیم تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا لله و انّا الیه راجعون

إِذا مَاتَ العَالِمُ ثُلِمَ فِی الإِسلامِ ثُلمَهٌ لا یَسُدُّهَا شَیءٌ إلَی یَومِ القِیَامَة

فرزندان معزّز و خاندان محترم آل حکیم

سلام علیکم بما صبرتم

ارتحال تأسف‌بار عالم ربّانی، مرجع بزرگ و فقیه برجسته جهان تشیُّع، حضرت آیت الله العظمی سیّدمحمّدسعید حکیم (طاب ثراه) را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه)، مراجع عظام، علمای اعلام، حوزه‌های علمیّه مخصوصاً حوزه علمیّه نجف اشرف و شیعیان جهان به ویژه ملّت شریف عراق، مقلّدان و شاگردان ایشان و وابستگان جلیل القدر حکیم، تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

آن عالم مجاهد، همه عمر پربرکت خویش را در دفاع از اسلام و قرآن، خدمت به وحدت اُمّت اسلامی و جهان بشریت، پاسداری از حریم اهل البیت (علیهم السلام)، مکتب تشیّع و راهنمایی اُمّت اسلامی خصوصاً مردم مظلوم عراق گذراند و در سال‌های مبارزه با رژیم منحوس بعثی، دوران اشغال آمریکایی و هجوم گروه تکفیری و تروریستی داعش و مبارزه علیه دشمنان خدا و اسلام ناب محمّدی (صلّ الله علیه و آله) به ایفای نقش انقلابی و مبارزه پیگیر خود ادامه داد و همواره در حمایت از ملّت‌های مسلمان پیشگام بود.

رحمت و رضوان الهی بر ایشان و ان‌شاءالله با انبیاء، اولیاء، شهداء و اجداد طاهرینش محشور باد.
خداوند صبر و اجر جزیل به شما عطا فرماید.

اسماعیل قاآنی

41215

پست بعدی

توصیه مصباحی مقدم به ابراهیم رئیسی:دستاوردها را بزرگتر از آنچه که هست، جلوه ندهید

ی سپتامبر 5 , 2021
غلامرضا مصباحی مقدم از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام بر این باور است که آقای رییسی به طور عمده به دستاوردها بپردازند و در عین حال دستاوردها را بزرگتر از آنچه که هست، جلوه ندهند بلکه همه پیشرفت ها و تغییرات در حد خودشان مطرح شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000