جزئیات دیدار رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با وزیر اطلاعات

جزئیات دیدار رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با وزیر اطلاعات

فارس نوشت: رئیس و معاونین مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، در محل وزارت اطلاعات با وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات ملاقات کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در دیدار با حجت الاسلام خطیب، ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان وزیر اطلاعات، گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در آن حفاظت در جهت سالم سازی محیط قوه قضاییه به رئیس جامعه‌ی اطلاعات کشور ارائه نمود.

عبداللهی ابراز امیدواری کرد: در دورهی مسئولیت جناب آقای خطیب، تعامل و هماهنگی بیشتری بین اعضای جامعهی اطلاعاتی کشور صورت گیرد.

حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات نیز اعلام کرد: وزارت اطلاعات برای کمک به پیشگیری و سالم سازی محیط قوه قضاییه، آمادگی دارد .

وی همچنین تأکید نمود ارائهی خدمت بهتر به اعضای شورای هماهنگی اطلاعات و هم افزایی در این شورا از اهداف مهم وزارت خواهد بود و انشاءالله همکاری همه دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی تحت فرماندهی مقام معظّم رهبری مدّظلّهالعالی به ایجاد امنیت پایدار و مردم محور و ایران قوی منجر خواهد شد.

23215

پست بعدی

مجازات جالب جوان انگلیسی برای حمایت از تروریسم

ی سپتامبر 5 , 2021
ایرنا نوشت: یک جوان انگلیسی به جرم حمایت از تروریسم و اندیشه‌های راست افراطی، به خواندن آثار کلاسیک از «دیکنز»، «آستین» و «شکسپیر» محکوم شد. یک جوان ۲۱ ساله انگلیسی برای دانلود حدود ۷۰ هزار سند مربوط به برتری نژاد سفید و دستورالعمل ساخت بمب، به خواندن آثار ادبیات کلاسیک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000