سلیمی: اجازه بازگشت سامسونگ و ال جی به کشورمان را ندهیم

سلیمی: اجازه بازگشت سامسونگ و ال جی به کشورمان را ندهیم

تسنیم نوشت: نماینده محلات در مجلس گفت: شنیده شده شرکت های سامسونگ و ال جی در نظر دارند با باز شدن فضا از سوی آمریکایی ها، به جای پول های بلوکه شده با شرایط عجیب و غریبی به بازار ایران بازگردند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۴ شهریور) قوه مقننه با اشاره به سفرهای استانی اخیر رئیس جمهور، گفت: آیت الله رئیسی با سفر به مناطق محروم و دیدار چهره به چهره با مردم نشان داد متفاوت از آقایان دیگر است و عرش نشینان نمی توانند درد مردم را درک کنند.

وی با بیان اینکه شنیده شده شرکت های سامسونگ و ال جی در نظر دارند با باز شدن فضا از سوی آمریکایی ها، به جای پول های بلوکه شده با شرایط عجیب و غریبی به بازار ایران بازگردند، ادامه داد: این در حالی است که این دو شرکت در روزهایی که ما به آنها نیاز داشتیم، ایران را رها کردند و رفتند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز ۵۰۰ کارخانه و ۱۹ میلیون تولید لوازم خانگی داریم، اکنون که صنعت لوازم خانگی در ایران راه افتاده است، چرا آنها می خواهند به بازار ایران بازگردند؟ انتظار می رود دولت محترم دقت ویژه ای داشته باشد و اجازه ندهد به این راحتی ها شرکت هایی که به ما خیانت کردند، به بازار ایران برگردند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: این دقت هست، قبلا این موضوع را در صحن تذکر داده ایم، مخصوصاً که در حوزه صنعت لوازم خانگی از جهت کمّیت و کیفیت گام بزرگی برداشته شده است، بنابراین نه دولت و نه مجلس به دنبال اینکه تولید داخلی با این کیفیت را دچار مشکل کند، نیستند و هرگز این اتفاق نمی افتد.

۲۳۲۱۵

پست بعدی

استعفای قاضی زاده تقدیم هیات رئیسه شد

ی سپتامبر 5 , 2021
ایسنا نوشت: سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی استعفایش را تقدیم هیات رییسه کرد. سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نماینده مشهد امروز استعفایش از نمایندگی مجلس را تقدیم هیات رییسه کرد. در همین باره سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس به ایسنا گفت: هنوز استعفای قاضی زاده اعلام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000