ابتلای  ایران درودی به کرونا، تکذیب شد

ابتلای  ایران درودی به کرونا، تکذیب شد

کم‌تر از سه ساعت پس از انتشار خبر ابتلای ایران درودی، نقاش پیشکسوت کشورمان، به کرونا، مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، پس از تماس تلفنی با ایران درودی، تاکید کرد این نقاش پیشکسوت، به کرونا مبتلا نشده است.

حسینی‌پور، با اشاره به آن‌که حوالی ساعت ۱۴ امروز (شنبه ۱۳ شهریور) با ایران درودی، تماس تلفنی داشته، گفت: «خوشبختانه برخلاف خبر منتشرشده، حال ایشان مساعد است و وی به ویروس کرونا مبتلا نشده‌ است.»

او افزود: «ابتلا به ویروس کرونا، مربوط به خانمی است که در منزل، کمک حال این هنرمند پیشکسوت و سال‌خورده بوده است. اما حال خانم ایران درودی خوب است و علائمی نسبت به ابتلای این هنرمند نام‌دار هنر نقاشی و تجسمی کشورمان به ویروس کرونا دیده نشده است.»

۵۷۵۷

پست بعدی

رقابت «بندر بند» با هشت فیلم دیگر در جشنواره باتومی

ش سپتامبر 4 , 2021
«بندر بند» ساخته، منیژه حکمت، در بیست و ششمین حضور جهانی خود، در بخش مسابقه جشنواره باتومیِ گرجستان، با هشت فیلم دیگر از جمله «زمستان را نخواهی دید» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی، رقابت خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «بندر بند» به کارگردانی منیژه حکمت، به عنوان یکی از ۹ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000