جزییات دیدار امیر آشتیانی با فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء

جزییات دیدار امیر آشتیانی با فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء

ایرنا نوشت: فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) در دیدار وزیر جدید دفاع گفت: امیدواریم در دوره جدید وزارت دفاع، همچون گذشته شاهد رشد و پیشرفت های چشمگیری در حوزه های مختلف آمادگی رزم به ویژه در حوزه سایبری باشیم.

سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) و تعدادی از مسئولین ارشد این قرارگاه با حضور در وزارت دفاع با امیر سرتیپ آشتیانی دیدار و در خصوص تعاملات فی مابین دیدار و گفتگو کردند.

وی با تبریک انتخاب امیر سرتیپ آشتیانی به سمت وزیر دفاع تصریح کرد: امیدواریم در دوره جدید وزارت دفاع همچون گذشته شاهد رشد و پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه های مختلف آمادگی رزم بویژه سایبری باشیم.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با تبیین اهمیت حوزه سایبری و تهدیدات نوین در عرصه جنگ های آینده، بر لزوم توجه ویژه بخش‌های مختلف کشور و به خصوص وزارت دفاع به حوزه سایبری تاکید کرد.

امیر سرتیپ محمدرضا قرآیی آشتیانی نیز در این دیدار با مهم دانستن موضوع سایبری و تهدیدات نوین در معادلات نظامی جهان، ابراز امیدواری کرد تا با تکیه بر دانش و فنآوری‌های پیشرفته در آینده نزدیک به دستاوردهای گرانسنگی در این حوزه ها به خصوص در حوزه سایبری دست یابیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همت و تلاش مدیران متخصص صنعت دفاعی، وزارت دفاع در این سال‌ها توانسته است اقدامات ارزشمندی را در حوزه های جنگال، پهپادی، پدافندی، الکترونیک، راداری و فضایی انجام دهد.

سرتیپ آشتیانی بالندگی، پیشرفت و حرکت در لبه فناوری‌های نوین را نشانگر عمق دستیابی به دانش و علوم کاربردی و بومی جوانان ایران اسلامی دانست.

23219

پست بعدی

محسن رضایی: باید مسیرهای فساد را از مبداء کور کرد

ش سپتامبر 4 , 2021
فارس نوشت: معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: برای برخورداری از یک سیستم اقتصادی سالم باید مسیرهای فساد را از مبداء کور کرد. محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با حجت السلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه دیدار و گفت‌وگو کرد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000