کیهان : تئاتر یعنی مردم فریبی باسوءاستفاده از سلبریتی‌ها،ترویج بدحجابی،کلمات و اشارات غیراخلاقی، توهین به ارزشها

 کیهان : تئاتر یعنی مردم فریبی باسوءاستفاده از سلبریتی‌ها،ترویج بدحجابی،کلمات و اشارات غیراخلاقی، توهین به ارزشها

کیهان نوشت: مسئله ای که در سال‌های اخیر در تئاتر ما جریان یافته، سودجویی با استفاده از سلبریتی‌هاست. بارها اتفاق افتاده که نمایشی به رغم فقدان ارزش دراماتیک و هنری، اما صرفا به خاطر حضور سلبریتی‌ها بلیتی به قیمت چند صد هزار تومان داشته است.

این نوعی مردم‌فریبی است. چرا یک نمایش ضعیف و بی‌محتوا، فقط به دلیل حضور یک ستاره سینما، چنین هزینه‌ای را برای مردم ایجاد می‌کند؟
به این موارد، نمایش‌های تئاتر آزاد را هم اضافه کنیم که بیشتر شامل ماجراهایی مبتذل، لودگی، حرکات موزون و دیالوگ‌های رکیک هستند.
متأسفانه با اینکه تئاتر به منزله هنری فاخر و اندیشمند شناخته می‌شود؛ اما آنچه این روزها و در بیشتر موارد در تالارهای نمایشی ما روی صحنه می‌رود، همه چیز دارد به جز هنر و اندیشه! بدحجابی و رعایت نکردن موازین شرعی، استفاده از کلمات واشارات غیراخلاقی، توهین به ارزش‌ها و آرمان‌های ملی و مذهبی و… محورهای اصلی بیشتر نمایش‌هایی است که در تئاتر حرفه‌ای ما اجرا می‌شوند.

23302

پست بعدی

شرق: چرا رئیسی به جای آنکه دنبال حفظ حامیان اصولگرای خود باشد،دنبال جذب طبقه متوسط است؟

ش سپتامبر 4 , 2021
روزنامه شرق در سرمقاله امروز خود نوشت:اگر بپذیریم دولت سیزدهم در غیاب بخش عمده‌ای از طبقه متوسط شکل گرفته است، باید به این پرسش پاسخ بدهیم چه طبقاتی و با چه میزان آرا این دولت را به قدرت رسانده‌اند و اینکه طبقه متوسط الان کجاست و چه می‌کند. آنچه مکرر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000