مشاور رهبر انقلاب درگذشت سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت

مشاور رهبر انقلاب درگذشت سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت

ایرنا نوشت: علی لاریجانی مشاور رهبر انقلاب در پیامی درگذشت سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی را تسلیت گفته است.

در متن پیام تسلیت مشاور رهبر انقلاب آمده است: رحلت برادر گرامی سرلشکر بسیجی فیروزآبادی باعث تأثر و اندوه فراوان شد.

وی افزود: خدمات ارزشمند وی در سمت معاونت دفاعی نخست‌وزیری و ریاست ستاد کل نیروی‌های مسلح جزء حسنات و باقیات‌صالحات او است.

مشاور رهبر انقلاب نوشت: از خداوند متعال برای این انسان خدوم، علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر جزیل خواستارم.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر بسیجی فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا بر اثر بیماری در ۷۰ سالگی درگذشت.

مرحوم فیروزآبادی در ۸ سال دفاع مقدس در سمت‌هایی چون جانشینی نخست‌وزیر در قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء، ستاد امداد و درمان جنگ کشور، امور پناهگاه‌ها و دفاع غیرعامل، پدافند شیمیایی، میکروبی و هسته‌ای، مهندسی صنعتی جنگ و کمیته ساخت موشک زمین به زمین مشغول به فعالیت بود و پس از پایان جنگ تحمیلی در چهارم مهر ۱۳۶۸، بنابر تصمیم رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست ستاد فرماندهی کل قوا منصوب شد.

2323

پست بعدی

تعابیر جالب عضو جامعه روحانیت درباره انقلابیگری/ انقلابی‌گری به معنی بی‌عقلی نیست

ج سپتامبر 3 , 2021
عضو شورای وحدت گفت: انقلابی‌گری به معنی بی‌عقلی و بی‌خردی در تصمیمات و اقدامات و رویکردها نیست. انقلابی‌گری بدون عقلانیت دیگر انقلابی‌گری نیست. روش و سنت امامین انقلاب نیز همواره انقلابی بوده، انقلابی مانده و همزمان عقلانیت و خردورزی را به همراه داشته است. حجت الاسلام محمدحسین موسی‌پور عضو شورای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000