توصیه می‌کنم این سریال جذاب‌ و خوش‌ساخت‌ را ببینید

توصیه می‌کنم این سریال جذاب‌ و خوش‌ساخت‌ را ببینید

من خیلی سابقه دیدن فیلم و سریال از پلتفرم‌های ایرانی ندارم.

همچی بفهمی نفهمی عضو نماوا بودم و به همت روابط عمومی نماوا، سریال خاتون را دیدم. چه سریال خوبی است. داستان‌های تلفیق سیاست و عشق را خیلی دوست دارم؛ مثل کتاب‌های احمد محمود یا بزرگ علوی.
این سریال تا اینجا خانواده و عشق و سیاست را در سال ۱۳۲۰ در زمان حمله روس‌ها به ایران روایت کرده است. خیلی خوش ساخت و خوش محتوا بود. به سازندگان آن به خصوص خانم تینا پاکروان، نویسنده و کارگردان و آقای علی اسدزاده تهیه کننده سریال و مجموعه نماوا تبریک می‌گویم. از خیلی سریال‌های مشابه خارجی واقعا جذاب‌تر و خوش‌ساخت‌تر است.

تا حالا ۴ قسمت آن آمده است. توصیه می‌کنم ببینید. می گویند این نمایش با واقعیت تاریخی آن دوران نزدیک است و فکر می‌کنم پر بیراه از واقعیت تاریخیِ دفاع مردم گیلان از سرزمین ایران نباشد.
جای جای این مرز و بوم برای ماندن‌ِ ایران خون داده‌اند.

پست بعدی

پیام تسلیت سردار ایرانی در پی حادثه واژگونی مینی‌بوس در کامیاران

ج سپتامبر 3 , 2021
ایرنا نوشت: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی حادثه تلخ واژگونی مینی‌بوس در شهرستان کامیاران را به استاندار و مردم کردستان تسلیت گفت. در متن پیام دریادار شهرام ایرانی خطاب به بهمن مرادنیا استاندار استان کردستان آمده است: حادثه تلخ و غمبار واژگونی مینی‌بوس در شهرستان کامیاران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000