شهریاری: جزو ۶ کشور برتر سازنده واکسن در دنیا هستیم/ از مهرماه تولید انبوه داریم

شهریاری: جزو ۶ کشور برتر سازنده واکسن در دنیا هستیم/ از مهرماه تولید انبوه داریم

فارس نوشت: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی گفت: درحال حاضر جمهوری اسلامی ایران در زمینه تولید واکسن جزو شش کشور برتر دنیا بوده و براساس برنامه ریزی صورت گرفته از مهرماه به تولید حجم قابل توجهی از واکسن در کشور خواهیم رسید.

شامگاه گذشته همایش "وقف جان" با محوریت تجلیل از داوطلبین مدافع سلامت، در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی گفت: درحال حاضر جمهوری اسلامی ایران در زمینه تولید واکسن جزو شش کشور برتر دنیا بوده و براساس برنامه ریزی صورت گرفته از مهرماه به حجم قابل توجهی از تولید واکسن در کشور خواهیم رسید.

حسینعلی شهریاری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مقابله و مبارزه با کرونا، افزود: تغسیل، تکفین و تدفین متوفیان ناشی از کرونا توسط طلبه ها، بسیجیان و نیروهای جهادی شیعه و سنی با حفظ شان و منزلت آنان انجام شده که زحمات و تلاش های این عزیزان قابل تقدیر است.

۴۷۲۳۱

پست بعدی

پخش نمایشگاه عکس ادوارد برتینسکی از تلویزیون

ج سپتامبر 3 , 2021
این هفته، برنامه «نردبان»، آثار و تجربیات ادوارد برتینسکی، عکاس و مستندساز کانادایی را با حضور امید بلاغتی و حامد شکیبانیا، نقد و بررسی می‌کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پنجاه و هشتمین قسمت از برنامه تلویزیونی «نردبان»، سراغ پرونده مستندهای محیط زیستی می‌رود و به بررسی آثار ادوارد برتینسکی کارگردان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000