بررسی مشکلات معیشتی مردم محور نشست خبرگان/ رئیس جمهور در جلسه خبرهای خوشی داد

بررسی مشکلات معیشتی مردم محور نشست خبرگان/ رئیس جمهور در جلسه خبرهای خوشی داد

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت که پیگیری و بررسی مشکلات معیشتی مردم از محورهای مهم جلسه هیئت رئیسه و کمیسیون‌ها خبرگان رهبری با حضور رئیس جمهور بود.

آیت الله سید احمد خاتمی پس از پایان جلسه سه ساعته مشترک هیات رئیسه مجلس با روسای کمیسیون‌های مجلس خبرگان گفت:​ از ویژگی‌های این جلسه حضور ارزشمند رئیس جمهور بود که دیدگاه‌ها و نظرات اعضای مجلس خبرگان را شنید و پس از ارائه برخی توضیحات اعلام کرد که روش و منش من پیگیری مشکلات همه اقشار جامعه و از جمله شنیدن صحبت‌های اعضای خبرگان ملت است.
وی با اشاره به اینکه در این جلسه ۱۶ نفر ازجمله آیت الله جنتی سخنرانی کردند، افزود: اکثر اعضای مجلس خبرگان دراین جلسه از مشکلات مردم به ویژه مشکلات معیشتی و گرانی گفتند و به اتفاق از منش و مردمی بودن آقای رئیسی تجلیل کردند.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: رئیس جمهور در این جلسه درباره مبارزه با کرونا و در زمینه ذخیره کالاهای مورد نیاز مردم خبرهای خوشی داد.
آقای خاتمی جمله کلیدی «به یاری خدا ما می‌توانیم» را از منطق سخنان رئیس جمهور دانست و افزود: آقای رئیسی در این جلسه اعلام کرد که از این به بعد اخبار و کارهایی را که دولت انجام داده است، اطلاع رسانی می‌کند و کمتر از صیغه مضارع استفاده خواهد کرد که این منش ستودنی است.
وی با بیان اینکه مطالبه گری خبرگان از دولت تنها مال این دوره نیست و در دولت‌های قبل هم سابقه داشته است گفت:​ خبرگان دو شخصیت حقوقی و حقیقی دارند که از جنبه حقیقی با مردم هستند و مشکلات آنان را پیگیری می‌کند.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هیات رئیسه این مجلس هم مطالبه گری خبرگان از دولت را پیگیری می‌کرد افزود: در دوره‌های قبل دولت‌ها یا پاسخ نمی‌دادند یا کمتر پاسخگو بودند و به همین دلیل از رئیس جمهور خواسته شد تا اعتنای بیشتری به خواسته‌های خبرگان ملت داشته باشد.
آقای خاتمی تصریح کرد: این خواسته ها، خواسته‌های شخصی خبرگان نیست و در حقیقت انعکاس خواسته‌های مردم است.

2323

پست بعدی

نظر یک اصلاح طلب درباره سرنوشت برجام/ اصلاح‌طلبان در مقام مقابله با دولت برنمی‌آیند

پ سپتامبر 2 , 2021
نامه نیوز نوشت:جلال جلالی‌زاده گفت که اصلاح‌طلبان تمایل به حل مشکلات کشور دارند و به همین دلیل در مقام تقابل با دولت آقای رئسی برنمی‌آیند و حتما کارشکنی نمی‌کنند و اگر آقای رئیسی بخواهد از همه رقبای سیاسی‌اش کمک بگیرد، اصلاح‌طلبان در ارائه برنامه دریغ نمی‌کنند. نقد و نظرها بر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000