ناگفته هایی درباره سردار سلیمانی

ناگفته هایی درباره سردار سلیمانی

تسنیم نوشت: – جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: حاج قاسم احترام زیادی برای خانواده شهدا قائل بود و همین کارها بود شهید سلیمانی را به این درجه رساند.

دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران امشب در گلزار شهدای کرمان با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند که "هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند" اظهار داشت: اینکه شهدا زنده‌اند و در نزد خدا روزی می‌خورند، یک واقعیت است اما معرفت ما به اندازه‌ای نیست که آن را درک کنیم.

وی با بیان اینکه قبلاً از نزدیک و بیشتر شهید سلیمانی را می‌دیدم و حالا این دیدارها در ظاهر کمتر شده است گفت: درون این قبرها جسمی از شهید دفن شده و به همین دلیل است که پیامبر می‌فرمایند زمانی که بالای سر قبر شهید می‌روید فاتحه نخوانید بنشینید و با آنها سخن بگویید.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه سخن گفتن با شهدا در باور مردم هم اثرگذار است، که شهدا زنده هستند ادامه داد: شهدا در نزد خداوند روزی می‌خورند که روزی شهدا مضاعف است.

وی با بیان اینکه از سال 62 از نزدیک با حاج قاسم آشنا بودم و از زمانی که شهید سلیمانی به شهادت رسیدند بارها به گلزار شهدای کرمان آمدم افزود: رابطه‌ای که حاج قاسم با خدا داشت وی را به این درجه رساند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه زمانی که این روال را با خدا برقرار کنیم خداوند به انسان عنایت ویژه می‌کند گفت: کاری که خدا با حاج قاسم کرد به دلیل همین ارتباط خاص او با خدا است.

وی به تصاویری از کارهای حاج قاسم بعد از شهادت ایشان منتشر شد اشاره کرد و افزود: احترامی که شهید سلیمانی به خانواده شهدا می‌گذاشت و اینکه پای مادر شهید را می‌بوسید، این کارها در پیشگاه خداوند اهمیت زیادی داشت و همین کارها بود شهید سلیمانی را به این درجه رساند

2727

پست بعدی

۳۶ موشک ایرانی آماده برای شلیک به دشمن /پنج‌گانه پدافندی ایران را بشناسید +عکس

چ سپتامبر 1 , 2021
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: صنایع دفاعی کشورمان توانسته‌اند دستاوردهای مختلفی را در حوزه پدافند بومی طراحی و تولید کنند. جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح آن در سال‌های اخیر به ویژه پس از پایان جنگ تحمیلی تاکنون توانسته‌اند دستاوردهای مهمی در حوزه تجهیزات و ارتقای توان رزمی به دست آورند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000