واکنش یک روزنامه به انتقادات رسانه ها از دولت رئیسی/ مشکلات کشور یک هفته ای حل و فصل نمی شود

واکنش یک روزنامه به انتقادات رسانه ها از دولت رئیسی/ مشکلات کشور یک هفته ای حل و فصل نمی شود

روزنامه جوان نوشت:از روز مسجل شدن نتایج انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در خردادماه امسال تخریب‌ها علیه رئیس‌جمهور منتخب آغاز شد؛ رویکردی که تاکنون نیز ادامه دارد و به بهانه‌های مختلف به‌روزرسانی می‌شود.

اگر چه سبقه تخطئه وجه رئیس‌جمهور منتخب به قبل از انتخابات و حتی به انتخابات سال ۱۳۹۶ برمی‌گردد، اما با این حال طی هفته‌های اخیر میزان و گستره این تخریب‌ها به طرز قابل توجهی افزایش یافته است. ادعاهای تخریب‌کنندگان طی هفته‌های اخیر به گونه‌ای است که گویی عامل اصلی مشکلات کشور طی هشت سال اخیر دولت کنونی و شخص رئیس‌جمهور است.
سکوت دیروز، تندی امروز
در شرایطی که تخریب‌کنندگان رفتاری متفاوت با دولت قبلی داشته‌اند و با آنکه گرانی، رکود و بیکاری و تورم شکل گرفته در دولت قبل در طول تاریخ بی‌سابقه بود، با این حال حمله‌کنندگان به دولت کنونی ترجیح دادند روزه سکوت و انگشت اتهام را به سمت اصل نظام گیرند و عامل مشکلات کشور را سیاست‌های کلان نظام در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی عنوان کنند.

حال بانیان وضع کنونی کشور در شرایطی دولت جدید را مورد حمله‌های همه‌جانبه قرار می‌دهند که وزرا کمتر از یک هفته است از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفته‌اند و هیچ عقل سلیمی انتظار ندارد هیئت وزیران یک هفته‌ای و یک‌شبه مشکلات کشور را حل و فصل نماید، اما از آنجا که دعواهای جناحی و حزبی اولویت اساسی است و منافع ملی جامعه در مقابل اهداف سیاسی اولویت‌دار است، یک جریان سیاسی تلاش خود را بر به بن‌بست کشاندن سیاست‌های مختلف دولت با هدف کنترل گرانی، تورم، رکود، بیکاری و ترمیم معیشت مردم متمرکز کرده که یکی از اهداف جریان مذکور ایجاد توقعات کاذب برای جامعه نسبت به دولت و در ادامه دلسرد کردن آن‌ها از سیاست‌های دولت است، این جریان توقع دارد اتخاذ رویکرد مورد اشاره می‌تواند نهایتاً به لشکرکشی‌های خیابانی و شورش‌های اجتماعی در آینده نیز ختم شود.

23302

پست بعدی

درخواست از شورای نگهبان: فیلم جلسه رد صلاحیت هاشمی را پخش کنید

چ سپتامبر 1 , 2021
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:از زمانی که مصلحی وزیر اطلاعات دوره احمدی‌نژاد در یک مصاحبه اعتراف کرد که با حضور در شورای نگهبان خواستار ردصلاحیت مرحوم هاشمی رفسنجانی شده است مدتی گذشته ولی علیرغم این اعتراف و همچنین سخنان سخنگوی سابق شورای نگهبان مبنی بر پخش کامل جلسه ردصلاحیت آیت‌الله هاشمی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000