کارگردان سریال «گاندو»، به‌خاطر یک تشابه اسمی، عذرخواهی کرد

کارگردان سریال «گاندو»، به‌خاطر یک تشابه اسمی، عذرخواهی کرد

جواد افشار، کارگردان «گاندو»، به خاطر تشابه اسمی یکی از شخصیت‌های منفی این سریال با یکی از قهرمانان ملی استان فارس، از مردم کازرون عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد افشار، کارگردان «گاندو»، در صفحه شخصی اینستاگرام خود، به خاطر یک تشابه اسمی در این سریال، عذرخواهی کرد.

در سریال «گاندو»، نام یک دکتر خائن، ناصر کازرونی است که شبیه نام یکی از قهرمانان استان فارس و شهر کازرون است.

در بخشی از پیام جواد افشار که در اینستاگرام استوری کرده، آمده است:

«… در بخشی از داستان سریال، یکی از اساتید دانشگاه (ناصر کازرونی)، تحت تاثیر توطئه مدیر خائنی (دکتر نصرآبادی) که به سفارت انگلیس رفت و آمد دارد، قرار گرفته و … که به‌طور کاملا تصادفی، شبیه اسم قهرمان ملی (ناصر دیوان کازرونی) شده که موجب رنجش مردم عزیز آن دیار گردیده است.
ضمن پوزش از این اتفاق و تشابه اسمی تصادفی، جهت احترام به آن قهرمان ملی و برطرف کردن شائبه به وجود آمده، اسم این کارآکتر، برای ثبت در آرشیو، تغییر و اصلاح شد.»

۵۷۵۷

پست بعدی

ضربات سنگین نیروهای اطلاعاتی ایران به جاسوسان آمریکایی +جزئیات

س آگوست 31 , 2021
باشگاه خبرنگاران نوشت:روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکا اعلام کرده که ایران با یک عملیات ضد اطلاعاتی باعث شکست نقشه سازمان اطلاعات آمریکا شده است. چهار دهه است که ایران اسلامی هدف اقدامات خرابکارانه و شناسایی بزرگ ترین دستگاه های اطلاعاتی غربی- عبری- عربی قرار دارد. در این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000