وزیر ارشاد مهمان «شهر فرنگ» شد

وزیر ارشاد مهمان «شهر فرنگ» شد

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پنجشنبه این هفته مهمان برنامه «شهر فرنگ» شبکه خبر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «شهر فرنگ» که قرار است چشم انداز فرهنگ و هنر در دوره جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بررسی کند، این هفته میزبان محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود. «شهر فرنگ» پنجشنبه شب(11 شهریور) از ساعت ۲۲ به صورت زنده از شبکه خبر پخش خواهد شد.

مواردی که در این برنامه مورد بررسی قرار خواهند گرفت بیشتر حول محور برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رفع آسیب‌های کرونا در حوزه فرهنگ و هنر، چگونگی رابطه وزارتخانه با اصناف فرهنگی و هنری، مهم‌ترین معیارهای انتخاب معاونان و مدیران و همچنین مهم‌ترین برنامه راهبردی وزارتخانه متبوع در حوزه کتاب و نشر، سینما، تئاتر، آموزش هنر و موسیقی است.

۵۸۲۴۵

پست بعدی

لرزه های تهران نشان از فعالیت گسل ها و احتمال وقوع زلزله می‌دهد

س آگوست 31 , 2021
رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: زلزله شدید در تهران ممکن است ۲۰ سال دیگر رخ بدهد اما لرزه‌های موجود نشان می‌دهد که گسل‌ها فعال هستند و احتمال زلزله وجود دارد. به گزارش خبرنگار مهر، رضا کرمی محمدی رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در حاشیه حضور امروز خود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000