خاک‌سپاری بیش از ۴۱ هزار متوفی کرونایی در بهشت زهرا(س)

خاک‌سپاری بیش از ۴۱ هزار متوفی کرونایی در بهشت زهرا(س)

ایلنا نوشت: مدیر عامل سازمان بهشت زهرا گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تا شب گذشته تدفین ۴۱ هزار و ۵۹۱ متوفی کرونایی توسط سایت بهشت زهرا انجام شده که معادل ۴۰ درصد متوفیان کرونایی کشور بوده است.

در جریان هشتمین جلسه شورای شهر گزارش سازمان بهشت زهرا و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در صحن شورای شهر قرائت شد.

سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا در تشریح عملکرد این سازمان با اشارهاحداث و آغاز به کار بهشت زهرا (س) تهران از سال ۱۳۴۹، گفت: مجموع مساحت این آرامستان ۵۸۴ هکتار بوده و تاکنون یک میلیون و ۸۰۰ هزار متوفی در آن پذیرش شده‌اند.

خال درباره تعداد متوفیان کرونا در بهشت زهرا(س) گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تا شب گذشته تدفین ۴۱ هزار و ۵۹۱ متوفی کرونایی توسط سایت بهشت زهرا انجام شده که معادل ۴۰ درصد متوفیان کرونایی کشور بوده است. از این تعداد ۲۴ هزار و ۸۳۸ متوفی مرد و ۱۶ هزار و ۷۵۳ متوفی زن در بهشت زهرا تدفین شده‌اند.

۴۷۲۳۷

پست بعدی

وزیر بهداشت:‌هیچ بیمار کرونایی نباید بدون درمان از بیمارستان خارج شود/توزیع گسترده واکسن از هفته آینده

س آگوست 31 , 2021
فارس نوشت: وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه هیچ بیمار کرونایی نباید از بیمارستان بدون درمان خارج شود، گفت: همه امکانات باید برای مدیریت بیماری بسیج شوند. بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت در جمع رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی با تأکید بر اینکه هیچ بیمار کرونایی نباید از بیمارستان بدون درمان خارج […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000