کارکنان «برکت» واکسن چینی سینوفارم زده‌اند؟

 کارکنان «برکت» واکسن چینی سینوفارم زده‌اند؟

فارس نوشت: به تازگی برخی مدعی شدند که کارکنان شرکت دارویی برکت، واکسن چینی سینوفارم دریافت کردند.

طی روزهای گذشته و در ادامه شایعات علیه واکسن‌ کوو ایران برکت، برخی مدعی شدند که به مدیران و کارکنان شرکت برکت، واکسن سینوفارم زدند.

این شایعه از همان ساعات اول با تکذیب مدیر روابط عمومی ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره) روبرو شد.

واقعیت این است که هلدینگ برکت دارای ۵۰ مدیر و کارمند است که همه آن‌ها به صورت داوطلبانه واکسن برکت دریافت کردند.

اما این شایعه از کجا درآمد؟

از آن جایی که وظیفه تامین واکسن کارمندان شرکت‌های دارویی برعهده سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران است، این سندیکا برای ۱۰۰ شرکت دارویی در کشور از وزارت بهداشت درخواست واکسن می‌دهد و این وزارتخانه برای تمام پرسنل این شرکت‌ها، واکسن چینی سینوفارم تهیه می‌کند.

در بین این حدود ۱۰۰ شرکت دارویی، ۱۲ شرکت زیرمجموعه برکت قرار داشتند که برای آن‌ها نیز واکسن سینوفارم درنظر گرفته شد. از ۳۶۰۰ پرسنل این ۱۲ شرکت نیز حدود ۶۰۰ نفر واکسن چینی تزریق کردند و ۳۰۰۰ نفر دیگر اعلام کردند تا زمان دریافت واکسن ایرانی برکت منتظر می‌مانند.

پیش از این نیز برخی کاربران با استفاده از فوتوشاپ شایعه‌ای را علیه رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاداجرایی فرمان امام(ره) راه انداخته بودند.

از سوی دیگر وظیفه تامین واکسن کارمندان شرکت‌های دارویی، بر عهده سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران است که برای ۳۶۰۰ کارمند شرکت‌های زیرمجموعه برکت واکسن چینی تهیه کردند اما از این تعداد حدود ۶۰۰ نفر واکسن سینوفارم دریافت کردند و ۳۰۰۰ کارمند دیگر درخواست واکسن ایرانی برکت دادند.

4747

پست بعدی

پوستر فیلم «گیسوم» در آستانه اکران، رونمایی شد

د آگوست 30 , 2021
پوستر «گیسوم» در آستان اکران این فیلم، با تصویری از پگاه آهنگرانی و رضا داودنژاد، رونمایی شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «گیسوم» به کارگردانی نوید به‌تویی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی، از دهم شهریور اکران خواهد شد. پگاه آهنگرانی، رضا داودنژاد، مارال بنی‌آدم، حسین صوفیان، شبنم گودرزی، سلمان فرخنده، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000