رمان ترسناک و جنایی «شکار هیولا»، منتشر شد

رمان ترسناک و جنایی «شکار هیولا»، منتشر شد

انتشارات کتاب کوچه، رمان ژانر ترسناک و جنایی «شکار هیولا» را که ادامه «دریاچه متروک» است، منتشر کرد. خواننده این اثر، درگیر کشمکش‌های یک قاتل سریالی خطرناک با خانواده خود و به خصوص همسر سابقش که حالا هر دو قصد جان هم را کرده‌اند، می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رمان «شکار هیولا» نوشته ریچل کین، نویسنده‌ آمریکایی، با ترجمه حسین مسعودی‌آشتیانی به بازار کتاب آمد.

رمان ژانر وحشت و جنایی «شکار هیولا»، در ادامه کتاب «دریاچه متروک» است که ادامه سرگذشت یک قاتل و احوال زن و بچه‌هایش را روایت می‌کند.

رمان «شکار هیولا» از آن‌جایی شروع می‌شود که گوئن با دو فرزندش لنی و کانر، تحت حمایت پلیس در یک مسافرخانه زندگی می‌کنند. اما چون به آن‌ها خبر رسیده که ملوین رویال از زندان فرار کرده است، نگران زندگی خود هستند. در همین گیر و دار گوئن باید مهم‌ترین تصمیم زندگی‌اش را بگیرد؛ تصمیمی که یک سوی آن مرگ است و سوی دیگر آن زندگی.

حسین مسعودی آشتیانی، مترجم آثار ژانر وحشت است که درباره این که آیا این کتاب هم مانند «دریاچه متروک»، اعتبار و شهرت جهانی دارد یا خیر، می‌گوید:‌ «رمان «شکار هیولا» جلد دوم از مجموعه کتاب‌های «دریاچه متروک» (دریاچه استیل هاوس) است که فرجام و سرانجام یکی از شخصیت‌های اصلی‌اش در آن مشخص می‌شود. جلد اول کتاب با درایت و طرح درست ریچل کین، نویسنده موفق آن دقیقا در جایی به پایان رسید که تقریبا تمام خوانندگان در انتظار جلد بعدی باقی بمانند. نکته جالب این‌جاست که امتیاز جلد دوم این کتاب در سایت گودریدز، که بازتاب‌دهنده نظر خوانندگان کتاب‌هاست، به مراتب بالاتر از جلد قبلی است و بسیار مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است. این را هم باید اضافه کنم که حتی کسانی که جلد اول را نخوانده‌اند نیز می‌توانند با خواندن فصل اول «شکار هیولا» به راحتی با داستان ارتباط برقرار کنند و مشتاقانه به خیل علاقه‌مندان این مجموعه کتاب بپیوندند.»

این مترجم درباره عواملی که باعث جذاب شدن این اثر می‌شود، بر این باور است که:‌ «این رمان، تریلری جنایی ترسناک است. ماجرای کشمکش‌های یک قاتل سریالی خطرناک با خانواده خود و به خصوص همسر سابقش که حالا هر دو قصد جان هم را کرده‌اند. داستانی زنی مستقل که سعی دارد به تنهایی و با توانایی‌های خود در برابر هیولایی انسان‌نما بایستد و از دختر و پسر خود، تا جان دارد حفاظت کند. همین تقابل دو قطبی، موقعیت‌هایی را در داستان ایجاد می‌کند که نفس خواننده را می‌گیرد و کاری با او می‌کند که کتاب را تا انتهای داستان زمین نگذارد. فضای ترسناک و دلهره‌آور داستان با شخصیت‌های واقعی و قابل لمسی که نویسنده خلق کرده است مرحله به مرحله بیشتر می‌شود و مخاطب خود را در موقعیتی قرار می‌دهد که اصلا دوست ندارد در زندگی شخصی آن را تجربه کند. این کتاب تحلیل‌های جامعه‌شناختی و روان‌شناختانه عمیقی هم دارد که امیدوارم در فرصت و فضایی مناسب بشود در مورد آن صحبت کرد.»

ریچل کین، نویسنده‌ای آمریکایی است که در سال ۱۹۶۲ در تگزاس به دنیا آمده است و بیش از همه به خاطر رمان‌هایی که در ژانر فانتزی، وحشت و جنایی نوشته، شهرت جهانی دارد. خصوصا که بسیاری از آثار او مانند «کتابخانه بزرگ»، «خون‌آشامان مورگان ویل» و… در لیست پرفروش‌های سایت آمازون و گودریدز قرار گرفته‌اند. گرچه این نویسنده در سال ۲۰۲۰ به علت ابتلا به سرطان از دنیا رفت اما همچنان آثار او مخاطبان خود را دارد و نظر علاقمندان به ژانر وحشت را به خود جلب می‌کند.

رمان «شکار هیولا» نوشته ریچل کین با ترجمه حسین مسعودی‌آشتیانی در ۴۶۰ صفحه و در انتشارات کتاب کوچه به چاپ رسیده است.

۵۷۵۷

پست بعدی

زلزله ایران را در مرداد ماه چند بار لرزاند؟

د آگوست 30 , 2021
ایسنا نوشت: شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در مردادماه ۱۴۰۰ بیش از ۶۰۰ زمین‌لرزه را ثبت کردند. شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در مردادماه ۱۴۰۰ تعداد ۶۴۷ زمین‌لرزه را ثبت کردند. این زمین‌لرزه‌ها در نواحی مختلف ایران و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000