قالیباف درباره دوربین های زندان اوین چه گفته بود؟

قالیباف درباره دوربین های زندان اوین چه گفته بود؟

ایسنا نوشت: روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: رییس مجلس درباره موضوع تصاویر دوربین زندان اوین اظهار نظری نکرده است.

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: محمد باقر قالیباف درباره موضوع ماجرای مربوط به دوربین زندان اوین هیچ اظهار نظری نکرده است و خبرهای نقل شده مربوط به اظهارات علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس است که توسط برخی رسانه ها به اشتباه به نقل از رییس مجلس منتشر شده است.

»»بیشتر بخوانید؛

خبر مهم قالیباف درباره فیلم های لو رفته از زندان اوین

در این اطلاعیه از رسانه ها خواسته شده است، در صورت اشتباه در این زمینه، خبر خود را اصلاح کنند.

شب گذشته خضریان نماینده تهران در گفت و گویی با ایسنا ضمن ارائه توضیحاتی از بازدید اعضای کمیسیون اصل نود از زندان اوین گفت که بعد از بررسی مجدد تمامی فیلم‌ها با حضور نمایندگان مجلس، کارشناسان قوه قضاییه و دادستانی کل و مسئولان ذی‌ربط، تخلف در برخی از موارد برای ما محرز شد که حتما باید با خاطیان برخورد شود.

۲۷۲۱۹

پست بعدی

آیا در نهاده های دامی خاک اره وجود دارد؟

د آگوست 30 , 2021
ایسنا به نقل از رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران نوشت: وقتی اختلاف قیمت نهاده دولتی و آزاد زیاد شود تخلفات نیز افزایش می یابد. ممکن است عده ای که وجدان کاری ندارند به نهاده های دامی مواد دیگری اضافه کنند اما همه نهاده ها قبل از اینکه به دام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000