فرهاد جم، بازیگر نقش شهید باهنر در یک مهمانی تلویزیونی

فرهاد جم، بازیگر نقش شهید باهنر در یک مهمانی تلویزیونی

فرهاد جم بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان یکشنبه ۷ شهریور مهمان برنامه شبانه «دست در دست» می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «دست در دست» در این قسمت از برنامه میزبان فرهاد جم بازیگری می‌شود که به تازگی در نقش شهید باهنر جلوی دوربین رفته و در گفتگویی صمیمانه با سیاوش عقدایی مجری برنامه پیرامون نشر خوبی در جامعه، فعالیت های هنری و … صحبت خواهد کرد.

فرهاد جم بازی در فیلم‌های راه افتخار، پری، توطئه، شور زندگی، دل بی قرار و … همچنین سریال‌های همسران، دزدان مادربزرگ، تولدی دیگر، ماه و پلنگ، ستایش و … را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است«دست در دست» یک شب‌نشینی و دورهمی از جنس مردم است. مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده، نخبگان جوان و نیروهای جهادی دور یک میز کنار هم قرار می‌گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه‌های اصلی مردم، کرونا و … با هم گفتگویی صمیمانه را پیش می‌برند.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که جمعه ساعت 23:00 و شنبه و یکشنبه ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود .

۵۸۵۸

پست بعدی

ببینید | پیام ویدیویی مهدی چمران پس از انتشار شایعه‌ سکته مغزی

ی آگوست 29 , 2021
رئیس شورای شهر تهران در پیام تصویری بر سلامت خود تاکید کرد. او گفت: برای فشار خون مجبور به استراحت شدم. سه روزی در بیمارستان بودم و چند روزی هم هست که در استراحت هستم. منبع: تسنیم دریافت 5 MB 264 256

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000