خبرهای خوش و نظامی وزیر روحانی /صادرات دفاعی کشور سال گذشته دو برابرشد/ با ۴۲ کشور رابطه صادراتی داریم

خبرهای خوش و نظامی وزیر روحانی /صادرات دفاعی کشور سال گذشته دو برابرشد/ با ۴۲ کشور رابطه صادراتی داریم

ایرنا نوشت: امیر حاتمی با بیان اینکه کارهای بسیار بزرگی در وزارت دفاع انجام شده است، گفت: سال ۹۹ دو برابر سال ۹۸ صادرات دفاعی داشتیم و این علی رغم همه دشمنی‌ها بدست آمده است. ما امروز با بیش از ۴۲ کشور رابطه خوب صادراتی داریم و پهپادهای ما مورد استقبال سایر کشورها است.

امیر سرتیپ امیر حاتمی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه وزیران سابق و جدید وزارت دفاع با تبریک به وزیر جدید دفاع اظهار داشت: با توجه به شایستگی‌های زیادی که امیر آشتیانی دارد و آشنایی عمیق به مسائل راهبردی و اولویت‌دار نیروهای مسلح و کمک و همکاری که همه با او خواهند داشت، بسیار امیدوارم که برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان او افزوده خواهد شد.

وزیر سابق دفاع گفت: از همه دوستانی که کمک کردند صمیمانه تشکر می‌کنم. اگر کاری انجام شده کار همه است و ما هم شریک کوچکی در این کار بودیم. در همه جا شاهد زحمات و تلاش همه دوستان و لطف برکت خداوند بودیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سالهای اخیر اظهار کرد: هر گوشه که نگاه کنیم می‌بینیم که کار بزرگی انجام شده است در حوزه رزم زمینی ۳۰۰ دستاورد جدید داشتیم. در حوزه موشکی و موشک‌های کروز کارهای بسیار افتخار آمیز انجام شد.در حوزه پدافند هوایی که آرزوی قلبی من بود، دستاوردهای خوبی داشتیم و دست‌مان پر است. در جنگ الکترونیک، ارتباطات وضع بسیار خوبی داریم حرکت موثری دوستان انجام دادند. در حوزه دریایی زیرسطحی، سطحی شناورهای تندرو و تجهیز آنها اتفاقات خوبی افتاد.

سرتیپ حاتمی ادامه داد: چهار سال گذشته دوره حیات حوزه رزم هوایی بود و اتفاقات خوبی در حوزه هواپیماهای آموزشی و پهپادها به وقوع پیوست. در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت و با تلاش رزمندگان این جبهه و حمایت‌های صورت گرفته امروز شاهد ارتقای توان دفاعی این جبهه هستیم.

وی با اشاره به دیپلماسی دفاعی و صادرات محصولات دفاعی گفت: سال ۹۹ دو برابر سال ۹۸ صادرات دفاعی داشتیم و این علی رغم همه دشمنی‌ها بدست آمده است. ما امروز با بیش از ۴۲ کشور رابطه خوب صادراتی داریم و پهپادهای ما مورد استقبال سایر کشورها است.

وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: شهادت می‌دهم که اغلب دوستان ما با تمام ظرفیت و گاهی بیش از ظرفیت تلاش کردند که از همه فرماندهان نیروهای مسلح و در صدر همه از فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای که با حمایت‌ها و راهنمایی‌های ایشان در مسیر همراه ما بود قدردانی می‌کنم.

سرتیپ حاتمی ادامه داد: از صمیم قلب از همه کسانی که با هم کار کردیم چه در درون وزارت دفاع و چه بیرون از وزارت دفاع حلالیت می‌طلبم نه به این خاطر که واقعاً جایی کوتاهی کرده باشم و تعمداً حقی را ضایع کرده باشم یا بی احترامی کرده باشم.

۲۷۲۱۵

پست بعدی

فرهاد جم، بازیگر نقش شهید باهنر در یک مهمانی تلویزیونی

ی آگوست 29 , 2021
فرهاد جم بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان یکشنبه ۷ شهریور مهمان برنامه شبانه «دست در دست» می شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «دست در دست» در این قسمت از برنامه میزبان فرهاد جم بازیگری می‌شود که به تازگی در نقش شهید باهنر جلوی دوربین رفته و در گفتگویی صمیمانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000