یک مورد عجیب کشف شده درباره ویروس کرونای دلتا

یک مورد عجیب کشف شده درباره ویروس کرونای دلتا

بررسی‌های محققان بریتانیایی نشان داد، ۴۶درصد از افرادی که به ویروس کرونای دلتا مبتلا شده بودند، امکان ابتلای مجدد در آنها وجود داشت. وضعیتی که در کرونای آلفا و سویه‌های دیگر کرونا مشاهده نشده بود.

به گزارش خبرآنلاین، این نتایج بر اساس تجزیه و تحلیل شرایط ۸۰ هزار نفر بیمار مبتلا به کرونای دلتا در موج سوم کرونای بریتانیا به‌دست آمده است. البته باید گفت، سیستم ایمنی بدن بیشتر افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده و درمان می‌شوند، حداقل تا ۶ ماه از فرد در برابر ویروس کرونا مقاومت می‌کند.

محققان می‌گویند، برای پیشگیری از مرگ‌ومیر بیشتر مردم از این ویروس کشنده باید هرچه سریع‌تر واکسن‌ در اختیار آنها قرار داد تا سیستم ایمنی بدن در برابر ویروس کرونا به‌خوبی فعال شود و این ویروس در حد یک بیماری معمولی عمل کند.

جزئیات بیشتر این مطلب را در اینجا بخوانید.

4747

پست بعدی

حکم قصاص برای قاتل دایی/ در یک کابوس دیدم که همسرم با دایی ام رابطه دارد

ی آگوست 29 , 2021
ایران نوشت: اوایل فروردین سال ۹۸ زنی میانسال و همسرش پس از بازگشت از دید و بازدید عید نوروز به خانه با جسد برادر 45 ساله‌اش به‌نام شهرام مواجه شدند و بلافاصله با کلانتری تماس گرفتند. این زن در توضیح ماجرا به مأموران گفت: برادرم چند سالی است که از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000