پخش سه مجله هنری و ادبی از شبکه چهار

پخش سه مجله هنری و ادبی از شبکه چهار

گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما، سه مجله شامگاهی هنری و ادبی را روی آنتن خواهد برد. در این برنامه‌ها، اخبار و موضوعات روزِ ادبیات، موسیقی، سینما، تجسمی و … بررسی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سه مجله شامگاهی «بی‌چارچوب»، «سُرنا» و «هزاره شعر»، از شنبه تا دوشنبه، هر شب ساعت ۲۳، در شبکه چهار، به حوزه‌های ادبی، فرهنگی، هنری و موسیقیایی کشور و مسائل و اخبار روز پیرامون آن‌ها خواهند پرداخت.

نگاهی به ادب و هنر با لحن طنز و جدی در «بی‌چارچوب»

برنامه «بی‌چارچوب» به تهیه‌کنندگی حامد مهربانی، احسانی حسینی و با اجرای جواد مولانیا، از ساعت ۲۳ روزِ شنبه ۶ شهریور، روی آنتن شبکه ۴ خواهد رفت.

این مجله تلویزیونی که شب‌های شنبه هرهفته روی آنتن می‌رود، کاری از گروه ادب و هنر شبکه ۴ است که با لحن طنز و جدی به حوزه‌های مختلف ادبی و هنری پرداخته و سعی می‌کند با نگاهی تحلیلی به اخبار و مسائل روز ادب و هنر، رویکرد انتقادی و مطالبه‌گرانه داشته باشد.

از کارشناسان ثابت «بی‌چارچوب» که در هر قسمت به موضوعات مختلف ادبی و هنری می‌پردازند، می‌شود به آرش خوشخو، جمال رحمتی، میلاد عرفانپور، علی شمس و محمدرضا وحیدزاده اشاره کرد.

تیم محتوایی و نویسندگان برنامه را جمعی از روزنامه‌نگاران فرهنگی و هنری تشکیل می‌دهند که از آن میان می‌توان به محمد جواد ترابی، احسان زیورعالم، صوفیا نصرالهی، فرنوش آبا، الهه صالحی و حامد آبکنار اشاره کرد.

بازپخش این برنامه، یکشنبه هرهفته ساعت ۹ صبح و ۱۶ بعدازظهر خواهد بود.

موسیقی مقامی و سنتی در «سرنا»

«سرنا»، عنوان مجله موسیقیایی با اجرا و سردبیری رضا مهدوی است که یکشنبه شب‌ها به صورت تخصصی به موسیقی اصیل ایرانی و ویژه موسیقی مقامی و سنتی با حضور موسیقی‌دانان، هنرمندان، مسئولان و کارشناسان این حوزه می‌پردازد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی محمد علی‌بازی در گروه ادب و هنر تولید شده است و آیتم‌های گوناگونی از قبیل اخبار موسیقی، معرفی آلبوم، معرفی تک‌آهنگ‌ها، گزارش و … را شامل می‌شود و سعی در افزایش آگاهی و سواد شنیداری مخاطبان دارد که اساتیدی همچون نادرمشایخی و مرتضی شیرکوهی در این امر برنامه را یاری می‌رسانند.

علیرضا سعیدی، خبرنگار موسیقی و آرش نصیری، خبرنگار و منتقد و میرعلی میرعلی‌نقی، نویسنده «سرنا» هستند.

تازه‌های شعر و ادبیات در «هزاره شعر»

«هزاره شعر»، عنوان مجله ادبی با اجرای علیرضا بهرامی است که دوشنبه شب‌ها به هزارتوی شعر و ادبیات فارسی و تازه‌های شعر و ادبیات و نشر این حوزه و همچنین نقد ادبی نشریات خواهد پرداخت.

این برنامه به تهیه‌کنندگی احسان وحیدزاده در گروه ادب و هنر تولید شده است و آیتم‌های گوناگونی از قبیل اخبار ، معرفی تازه‌های نشر، معرفی کتاب، گزارش و … را شامل می‌شود.

۵۷۵۷

پست بعدی

فاصله طولانی با روند نزولی کرونا در اصفهان

ش آگوست 28 , 2021
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: هنوز شهرستان در وضعیت زرد در استان اصفهان نداریم و هنوز زود است که اعلام کنیم روند ابتلا به کرونا نزولی شده است. آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: براساس جدیدترین رنگ بندی شهرستانهای استان اصفهان در همه گیری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000