سرانجام برجام و اف‌ای‌تی‌اف چه خواهد شد؟

سرانجام برجام و اف‌ای‌تی‌اف چه خواهد شد؟

دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق معتقد است: دولت سیزدهم برجام آقای روحانی را پیگیری نخواهد کرد و اگر بخواهد به توافق برسد، سعی می کند در چارچوب‌های دیگری به توافق برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید حمید حسینی در کلاب‌هاوس خبرآنلاین با موضوع "مخبر، رضایی دو فرمانده در یک میدان" در این خصوص که مجمع تشخیص راجع به برجام و اف ای تی اف چه تصمیمی خواهد گرفت؟ افزود: به نظر بنده این امر بستگی به این دارد که با خارج شدن آقای محسن رضایی از مجمع چه کسی جایگزین او خواهد شد و آیا آقای لاریجانی و یا آقای جلیلی جایگزین وی خواهند شد.

وی افزود: از آنجا که دبیر خیلی نقش پررنگی در تصمیم‌گیری دارد، شرایط فرق خواهد کرد و اگر آقای جلیلی روی کار بیاید شرایط بدتر خواهد شد و هیچ مساله ای حل نخواهد شد.

سرانجام برجام و اف‌ای‌تی‌اف چه خواهد شد؟

دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق متذکر شد: ایشون صراحتا اعلام کرده است که هیچ اعتقادی به اف ای تی اف ندارد و اما اگر آقای لاریجانی روی کار بیاید به نظر بنده مساله اف ای تی اف تفاوت خواهد کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: این دولت برجام آقای روحانی را پیگیری نخواهد کرد و اگر بخواهد به توافق برسد، سعی می کند در چارچوب‌های دیگری به توافق برسد.

مشروح اظهارات سید حمید حسینی در کلاب هاوس خبرآنلاین را (اینجا) بخوانید.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

آسیب دیدگی ۵۰ واحد مسکونی بر اثر زلزله در ایذه

ج آگوست 27 , 2021
ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان خراسان رضوی محرم 1400

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000