استقبال وزیر دولت روحانی از وزیر اطلاعات جدید /خطیب کارش را آغاز کرد

استقبال وزیر دولت روحانی از وزیر اطلاعات جدید /خطیب کارش را آغاز کرد

ایسنا نوشت: خطیب پس از معرفی از سوی رئیس جمهور، با اخذ رأی اعتماد از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر اطلاعات از امروز کار خود را در وزارت اطلاعات آغاز کرد.

حجت الاسلام و المسلین سید اسماعیل خطیب پس از اخذ رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی، به عنوان وزیر اطلاعات به همراه سایر اعضای هیأت دولت سیزدهم، روز پنج‌شنبه 6 شهریور1400 به زیارت حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان رجایی و باهنر رفته و پس از شرکت در جلسه هیأت دولت، وارد وزارت اطلاعات شد.

وی پس از زیارت مزار مطهر شهدای گمنام وزارت اطلاعات، مورد استقبال حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی قرار گرفت و به اتفاق وی وارد دفتر محل کار شد و برنامه‌های کاری خود را شروع کرد.

خطیب پس از معرفی از سوی رئیس جمهور، با اخذ رأی اعتماد از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر اطلاعات از امروز کار خود را در وزارت اطلاعات آغاز کرد.

2727

پست بعدی

دستورات فوری وزیر کشور به استانداران، فرمانداران و بخشداران

پ آگوست 26 , 2021
ایسنا نوشت: همزمان با اولین روز حضور احمد وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم در محل وزارت کشور، شورای معاونین وزارت کشور به ریاست وی تشکیل شد. در این نشست که بعد از ظهر امروز در محل وزارت کشور تشکیل شد، حوزه های تخصصی اصلی وزارت کشور ضمن مرور آخرین شرایط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000