موافقت رهبرانقلاب با کناره‌گیری پرویز فتاح از هیئت امنای کمیته امداد

موافقت رهبرانقلاب با کناره‌گیری پرویز فتاح از هیئت امنای کمیته امداد

تسنبم نوشت: رهبرانقلاب با کناره‌گیری پرویز فتاح از عضویت در هیئت امنای کمیته امداد حضرت امام(ره) موافقت فرمودند.

در نامه دفتر مقام معظم رهبری که در تاریخ ۳ شهریور (روز گذشته) به امضای حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری رسیده است، موافقت رهبرانقلاب با کناره‌گیری پرویز فتاح از عضویت در کمیته امداد امام(ره) اعلام شده است.

در متن نامه خطاب به پرویز فتاح آمده است: "مرقومه جنابعالی در ۴/۵/۱۴۰۰ مبنی بر تقاضای کناره‌گیری از عضویت در هیئت امنای کمیته امداد حضرت امام(ره) به استحضار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) رسید، معظم‌له با کناره‌گیری کناره‌گیری جنابعالی از عضویت در هیئت امنای کمیته امداد امام(ره) بنا به دلایلی که مرقوم نمودید، موافقت کردند. توفیقات بیشتر جنابعالی را در خدمت‌رسانی به محرومین و مستضعفین از خداوند متعال خواستارم."

گفتنی است؛ پرویز فتاح هم‌اکنون با حکم رهبر معظم انقلاب، ریاست بیناد مستضعفان انقلاب اسلامی را به عهده دارد.

۲۷۲۱۵

پست بعدی

پیام تسلیت معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به مناسبت درگذشت سیدمهدی حاجی‌آبادی

پ آگوست 26 , 2021
پس از درگذشت سیدمهدی حاجی‌آبادی، خبرنگار جوان خبرگزاری دانشجو، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیام تسلیتی را منتشر کرد. محمد خدادی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگذشت سیدمهدی حاجی‌آبادی، خبرنگار خبرگزاری دانشجو را تسلیت گفت. متن این پیام تسلیت، به شرح زیر است: «خبر درگذشت زنده‌یاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000