رئیس جمهور به کارکنان بهشت زهرا: کار شما در روزهای شیوع کرونا بسیار پرخطر است /خسته نباشید می گویم

رئیس جمهور به کارکنان بهشت زهرا: کار شما در روزهای شیوع کرونا بسیار پرخطر است /خسته نباشید می گویم

ایسنا نوشت: رئیس جمهور روز پنج شنبه همزمان با روز کارمند پس از تجدید میثاق دولت با آرمان های امام راحل و ادای احترام به شهدای دولت و انقلاب اسلامی، در مجتمع عروجیان بهشت زهرا (س) حضور یافت و با کارکنان این مجتمع دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در این دیدار صمیمی با قدردانی از تلاش و کوشش کارکنان مجتمع عروجیان در خدمت رسانی به مردم داغدیده، اظهار کرد: کار سختی که شما انجام می دهید مانند جهاد فی سبیل الله است که به مردان و زنان مصمم و فداکار نیاز دارد و هر کسی حاضر به انجام یک چنین کار جهادی نیست.

رئیس جمهور با بیان اینکه کاری که در مجتمع عروجیان انجام می شود این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیار پرخطر است، اظهار داشت: شما در این شرایط سخت فداکاری می کنید تا امور مردم به تاخیر نیفتد و این کاری بسیار ارزشمند است که جای قدردانی دارد.

رئیسی با اشاره به اینکه یکی از تسکین ها به خانواده های مصیبت دیده و داغدار این است که احساس کنند کسی با آنها همراه است، گفت: کسانی که از ابتدا به خانواده عزادار کمک می کنند شما هستید و این همراهی اجر معنوی بسیار زیادی دارد.

رئیسی در این بازدید با اهدای گل به کارکنان مجتمع عروجیان بهشت زهرا (س) روز کارمند را به آنان تبریک گفت و اظهار داشت: امروز در تقویم کشور روز کارمند است و من به عنوان خدمتگزار باید به کارکنان دولت و شما کارکنان فداکار و جهادی، خسته نباشید بگویم.

۲۷۲۱۵

پست بعدی

رضایی یا مخبر؛ فرمانده اقتصادی دولت سیزدهم کیست؟

پ آگوست 26 , 2021
فرمانده اقتصاد ایران کیست؟ کابینه سیزدهم در حالی رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی دریافت کرد که دیروز انتشار خبری تحت عنوان انتصاب محسن رضایی به عنان معاون اقتصادی رییس جمهور حلقه‌های پازل تیم اقتصادی کابینه را در آستانه تکمیل قرار داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیش از این محمد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000