نامه قالیباف به ابراهیم رئیسی

نامه قالیباف به ابراهیم رئیسی

ایرنا نوشت: رییس مجلس شورای اسلامی به نامه قدردانی رییس‌جمهوری از مجلس، پاسخ داد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به نامه حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهوری کشورمان، تعامل دو قوه را زمینه مناسبی برای حل مشکلات معیشتی، ثبات اقتصادی، کارآمدی و پیشرفت کشور عنوان کرد.

در نامه قالیباف به رئیسی آمده است: لازم می‌دانم از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از نامه صمیمانه جنابعالی کمال تشکر را داشته باشم. همدلی و همکاری قوای مقننه و مجریه که نمونه آن در بررسی‌های کارشناسانه نمایندگان و تعامل وزرای پیشنهادی و مجموعه دولت و رای اعتماد حداکثری نمایندگان مجلس مشاهده شد، زمینه مناسبی برای حل مشکلات معیشتی، ثبات اقتصادی، کارآمدی و پیشرفت کشور را به وجود آورده است.

وی ادامه داد: مجلس در این مسیر با استفاده از ظرفیت های خود تلاش خواهد کرد دولت در رسیدن به اهداف مذکور و جلب رضایت مردم ایران موفق و کامیاب باشد. برای جنابعالی و همکاران در دولت سیزدهم آرزوی توفیق دارم‌.

27215

پست بعدی

رئیس جمهور به کارکنان بهشت زهرا: کار شما در روزهای شیوع کرونا بسیار پرخطر است /خسته نباشید می گویم

پ آگوست 26 , 2021
ایسنا نوشت: رئیس جمهور روز پنج شنبه همزمان با روز کارمند پس از تجدید میثاق دولت با آرمان های امام راحل و ادای احترام به شهدای دولت و انقلاب اسلامی، در مجتمع عروجیان بهشت زهرا (س) حضور یافت و با کارکنان این مجتمع دیدار کرد. حجت الاسلام و المسلمین سید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000