خاطره بازی با بازیگران سریال «شب دهم»

خاطره بازی با بازیگران سریال «شب دهم»

برنامه «سریالیست» این هفته با حضور پرویز فلاحی پور با سریال نوستالژیک «شب دهم» خاطره بازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این قسمت از «سریالیست» که امشب پنجشنبه چهارم شهریور روی آنتن می‌رود، پدرام کریمی میزبان علیرضا استادی و نیلوفر کوخانی بازیگران سریال «هم بازی» است و با آن‌ها درباره این مجموعه تلویزیونی که به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی نوید محمودی اسفند ۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ از شبکه دو پخش شد، گفتگو می‌کند.

در بخش نوستالژی پرویز فلاحی‌پور بازیگر پیشکسوت به بهانه مرور خاطرات سریال محبوب «شب دهم» به برنامه می‌آید. سریالی ساخته حسن فتحی که فلاحی‌پور با کاراکتر یاور در آن خوش درخشید.

اجرای بخش پرونده این هفته را پیام دهکردی برعهده دارد و به حضور بازیگران خارجی با ملیت‌های مختلف در سریال‌های ایرانی می‌پردازد.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می رود. این برنامه در دهه اول محرم نیز در ۱۱ ویژه برنامه به آثار مذهبی و تاریخی تلویزیون پرداخت.

۵۸۲۴۵

پست بعدی

انجام ۵۵۵ هزار تست Pcr در مبادی مرزی کشور

پ آگوست 26 , 2021
شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا قوه قضاییه زندان اوین وزارت آموزش و پرورش هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر پیش بینی وضعیت هوا وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دولت سیزدهم رای اعتماد به دولت سیزدهم پلیس راهور مهدی ولی پور

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000