تماشای بازمانده لاله زار در «تهرانگرد»

تماشای بازمانده لاله زار در «تهرانگرد»

برنامه «تهرانگرد» این هفته پنجشنبه ۴ شهریور ساعت ۲۰ به معرفی خیابان لاله زار تهران می پردازد و مخاطبان را با عمارت خانه و باغ اتحادیه تنها بازمانده و یکی ازباارزش‌ترین معماری‌های دوره قاجار آشنا می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «خانه و باغ اتحادیه» یا «خانه امین‌السلطان» عمارتی مربوط به دوران قاجار است که به عنوان تنها بازمانده از خیابان لاله‌زار قدیم که در مرکز تهران جای گرفته‌است.

در بخش دیگری از تهرانگرد این هفته، ورزشگاه تختی معرفی خواهد شد. این ورزشگاه در زمان ساخت از پیشرفته ترین مجموعه های ورزشی دنیا به شمار می رفت و سال ۱۹۷۴میزبان بازی های آسیایی بود.

دوربین تهرانگرد گشتی نیز در محله امامزاده قاسم زده است و بافت تاریخی از محله را به تصویر کشیده است.

«تهرانگرد» به تهیه کنندگی سجاد مشحون و اجرای ساسان گلستانه در گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما تهیه و هر هفته جمعه ها ساعت ۲۰ پخش می‌شود.

۵۸۵۸

پست بعدی

خودرو از ابتدای تیر ماه تاکنون چقدر گران شد؟

پ آگوست 26 , 2021
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت:​ از دو ماه گذشته تا به امروز، شاهد افزایش ۲۰ درصدی قیمت خودرو در بازار هستیم. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از صدا و سیما ، سعید موتمنی افزود: از اول تیر ماه تا به امروز با افزایش نرخ ارز، قیمت انواع خودروها هم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000