پشت پرده مخالفت‌ها با وزیر پیشنهادی اطلاعات/ پای سهم خواهی در میان است؟

پشت پرده مخالفت‌ها با وزیر پیشنهادی اطلاعات/ پای سهم خواهی در میان است؟

قم نو نوشت: مصیبی با اشاره به مخالفت ها با خطیب گفت: برخی مخالفت‌ها با ایشان سیاسی است. در عرصه بازی‌های سیاسی هر کسی دوست دارد هم باندی و هم تیمی خودش را در این موقعیت قرار دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصیبی، رئیس اسبق دادگستری کل استان قم با اشاره به پیشنهاد حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب، به عنوان وزیر اطلاعات از سوی رئیس جمهور، اظهار داشت: حدود ۶ سال با ایشان کار کردم و ایشان مدیر لایق و با اخلاقی بودند و در طول دوره همکاری با ایشان فعالیت موثر و ارزنده ای از وی دیده‌ایم.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ایشان هوش بسیار بالا است که در چنین موقعیتی می‌تواند به عملکرد این دستگاه بسیار کمک کند. معتقدم شایسته‌ترین فرد برای تصدی پست وزارت اطلاعات هستند، چرا که ۴۰ سال است در عرصه امنیت و اطلاعات فعالیت می‌کنند. ایشان در این عرصه چه در سطح استانی و چه در سطح کشور فعالیت گسترده و تجربیات بسیار ارزنده‌ای دارند.

وی افزود: به نظرم بهترین و جامع‌ترین وزیر اطلاعات از ابتدای انقلاب تاکنون، آقای خطیب خواهد بود چرا که حتی یک ساعت خارج از این حوزه فعالیت نکرده است. برخی مخالفت‌ها با ایشان سیاسی است. در عرصه بازی‌های سیاسی هر کسی دوست دارد هم باندی و هم تیمی خودش را در این موقعیت قرار دهد. و الا مگر می‌شود شخصی مانند آقای خطیب انقلابی نباشد؟ آقای خطیب فردی انقلابی بوده و هست و خواهد بود. من گمان می‌کنم ایشان در مجلس رأی بالایی خواهد آورد و این تخریب‌ها بیشتر سیاسی و نوعی سهم‌خواهی است تا نقد کارشناسی.

2327215

پست بعدی

دهن کجی نمایندگان به کرونا /فیلمبرداری آقای نماینده از خود+عکس

چ آگوست 25 , 2021
پنجمین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی سیزدهم در حال برگزاری است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دهمین جلسه از بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی سیزدهم، صلاحیت وزرای پیشنهادی نیرو، نفت، ورزش و جوانان مورد بررسی قرار گرفت و تصاویری از جلسه صحن به ثبت رسید. 27215

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000