وزیر پیشنهادی رئیسی نمایندگان را تهدید کرد؟ /موسوی لارگانی: در رسانه ها پول پاشی کردند و گفتند من دروغ می گویم

 وزیر پیشنهادی رئیسی نمایندگان را تهدید کرد؟ /موسوی لارگانی: در رسانه ها پول پاشی کردند و گفتند من دروغ می گویم

​​​​​​​ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اظهارات وزیر پیشنهادی کار در خصوص اینکه “بهتر از من برای وزارتخانه پیدا نمی کنید”گفت: این موضوع یک انحراف است و باید جلوی انحراف گرفته شود.

حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس با استناد به ماده ۷۵ آیین نامه داخلی مجلس گفت: پس از اظهارات اینجانب در خصوص مخالفت با وزیر پیشنهادی کار، آقای عبدالملکی اشاره کرده بودند برای جایگاه وزارتخانه کار، در کشور بهتر از من وجود ندارد و اگر به بنده رای ندهید و یا رای نیاورم وزیر بعدی را هم خودم معرفی و یا انتخاب می کنم.

وی خطاب به رییس مجلس بیان کرد: آقای عبدالملکی فرموند” مباحثی که به من نسبت داده شده است کذب است”، در حالی که تمام آنچه ایشان سخن گفتند ثبت و ضبط شده است، آقای قالیباف می توانید راستی آزمایی کنید، اگر مطلبی که عرض کردم که حقیقت ندارد هرچه شما بفرمایید اینجانب می پذیرم، اگر هم گفته باشند باید توجه کنیم این موضوع یک انحراف است و باید جلوی انحراف گرفته شود، من در خصوص آمارهایی که ایشان در خصوص کمیته امداد ارائه داده بود مطالب زیادی داشتم، ولی مطرح نکردم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نطق آقای عبدالملکی را راستی آزمایی کنید که در آن فرمودند ” مباحثی که به من نسبت داده شده است کذب است” مدعی شد: در اکثر رسانه ها پول پاشی کردند و گفتند فلانی دروغ می گوید.

27219

پست بعدی

واردات ۴.۹ میلیون یورو سرم

چ آگوست 25 , 2021
ایسنا نوشت: اعلام مسئولان گمرک ایران از واردات ۴.۹ میلیون یورو سرم تزریقی طی مدت اخیر حکایت دارد. به دنبال کمبود سرم تزریقی، طی هفته‌های گذشته واردات این کالا در دستور کار قرار گرفت و از ۱۹ مردادماه اولین محموله‌های سرم از کشور ترکیه و از مرز بازرگان وارد ایران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000