آغاز «اکران حقیقت» با نمایش دو مستند

آغاز «اکران حقیقت» با نمایش دو مستند

مستندهای «ف- الف» و «در جستجوی خانه خورشید» از چهارشنبه ۱۰ شهریورماه آنلاین نمایش داده می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در قالب طرح «اکران حقیقت» از چهارشنبه ۱۰ شهریورماه مستندهای «ف- الف» ساخته فرشاد اکتسابی و «در جستجوی خانه خورشید» به کارگردانی مهدی باقری نمایش داده خواهند شد.

در مرحله بعد و با پایان اکران این دو مستند که از محصولات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی هستند، مستندهای «بانو قدس ایران» (مصطفی رزاق کریمی)، «زیر این چتر باران می‌بارد» (کتایون جهانگیری) و «بر سر خاک» (محسن خانجهانی) نمایش داده خواهند شد.

«ف- الف» درباره فساد اداری است و جایزه دوم بخش کارآفرینی چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» را به دست آورده، «در جستجوی خانه خورشید» که جایزه ویژه شهرداری تهران از یازدهمین جشنواره «سینماحقیقت»، جایزه ویژه بهترین فیلم و بهترین گفتار متن چهارمین جشنواره مستند «یادگار» را دریافت کرده، درباره تاریخ و هویت شهر تهران است.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در قالب «اکران حقیقت» نمایش مستندهای تولید شده در این مرکز را در سامانه هاشور و مراکز فرهنگی و دانشگاهی آغاز کرده است.

۵۸۵۸

پست بعدی

پس لرزه های دنباله دار فیلم لو رفته از برخورد با زندانیان در زندان اوین

چ آگوست 25 , 2021
رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در توئیتی به تصاویر منتشر شده از زندان اوین واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن شجاعی در توئیتی نوشت: شاهد اتفاقات تلخی در زندان اوین بودیم. کمیسیون اصل نود به موضوع رسیدگی خواهد کرد. با خاطیان باید برخورد شود. دستور ریاست قوه‌قضائیه و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000