ادامه واکنش ها به فضاسازی تندروها علیه وزیر پیشنهادی اطلاعات

ادامه واکنش ها به فضاسازی تندروها علیه وزیر پیشنهادی اطلاعات

قم نو نوشت: هم آقای طائب و هم آقای خطیب از مدیران موفق اطلاعاتی کشور در سطح کلان هستند و ارتباط خوبی که آقای خطیب با گروههای مختلف و بزرگان و علما داشت، وی را به فردی شاخص در پیشبرد امور در قم تبدیل کرده بود.

حسن خلیلیان، اولین فرماندار و عضو موسس سپاه قم، با اشاره به پیشنهاد حجت‌الاسلام «سید اسماعیل خطیب» به عنوان وزیر اطلاعات از سوی رئیس جمهور، اظهار داشت: زمانی که من فرماندار قم بودم، ایشان در سمت مدیرکل اطلاعات استان بعداز آقای طائب، فردی بسیار موفق بود و ما به دلیل سعه صدر و تخصص ایشان، در طول آن ۹ سال، در قم تنش و اختلافی نداشتیم و مسائل با آرامش و منطقی حل می‌شد.

خلیلیان گفت: هم آقای طائب و هم آقای خطیب از مدیران موفق اطلاعاتی کشور در سطح کلان هستند و ارتباط خوبی که آقای خطیب با گروههای مختلف و بزرگان و علما داشت، وی را به فردی شاخص در پیشبرد امور در قم تبدیل کرده بود. خصوصیت ایشان این بود که بدون ایجاد حساسیت فعالیت می‌کرد و برخوردهایش در محدوده عملکرد، حرفه‌ای بود. لذا بعداز اطلاعات به دفتر رهبر انقلاب برده شد.

وی افرود: درایت در کار و ارتباطات خوبی که داشت موجب خنثی شدن بسیاری از مسائل می‌شد، کما اینکه در مشهد و قوه قضاییه هم فرد موفقی بود. تنها دستگاهی که در زمان مسئولیت بنده مورد اعتراض و شکوه بزرگان قرار نمی‌گرفت، اداره کل اطلاعات بود که این موضوع مورد وثوق بودن آقای خطیب را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: کسی که در استان قم با پیچیدگی‌های خاص و حضور افرادی از ۱۲۰ کشور جهان و جمعیتی از تمام استانهای کشور، بتواند در زمینه اطلاعات و امنیت، موفق عمل کند، در سطح کلان هم حتماً می‌تواند امور را بسیار خوب پیش ببرد. ایشان یک مدیر جامع و همه جانبه است و به دلیل صداقت، دیانت، تقوا و توانایی که دارد از شایسته‌ترین افراد برای تصدی پست وزارت اطلاعات است. اینکه یک فرد شایسته و شاخص این مسئولیت خطیر را قبول کرده، باید مایه خوشحالی ما باشد و بابت این انتخاب بسیار شایسته، به آقای رئیسی تبریک گفت.

۲۳۲۷۲۱۵

پست بعدی

رئیس تئاترشهر: مجبوریم تابع شرایط باشیم/ امکان برنامه‌ریزی مناسب برای تئاترها وجود ندارد

چ آگوست 25 , 2021
مهر نوشت: ابراهیم گله‌دارزاده رئیس مجموعه تئاتر شهر با اشاره به اینکه اولویت اجرا در نیمه دوم سال با گروه هایی است که اجرایشان به تعویق افتاده، عنوان کرد در این مدت گروهی از اجرا انصراف نداده است. ابراهیم گله دارزاده رئیس مجموعه تئاتر شهر درباره وضعیت اجراهای تئاتر در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000