تزریق ۵۰ هزار دوز واکسن برکت در اصفهان

تزریق ۵۰ هزار دوز واکسن برکت در اصفهان

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: ۵۰ دوز واکسن برکت در اختیار استان اصفهان قرار داده شد که به اتمام رسید و علت نبود واکسن برکت، عدم تولید انبوه این واکسن است.

رضا فدایی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به کمبود شدید واکسن کرونا در اصفهان اظهار کرد: تاکنون در استان اصفهان یک میلیون نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و ۴۵۹ هزار نفر هم موفق به دریافت دوز دوم واکسن کرونا شده اند. به این ترتیب ۲۷ درصد از جمعیت دوز اول واکسن کرونا و ۱۲ درصد هم دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی افزود: ۵۰ هزار دوز واکسن برکت در اختیار استان اصفهان قرار داده شد که به اتمام رسید و علت نبود واکسن برکت، عدم تولید انبوه این واکسن است.

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان تصریح کرد: اگر کمبود واکسن کرونا نباشد با روال روان و منظم می توان پاسخگو شهروندان بود. در حال حاضر متولدین ۱۳۴۸ برای دریافت واکسن کرونا فراخوان شده اند و به علت نبود واکسن کرونا نمی توانیم سنین کمتر را نسبت به کرونا واکسینه کنیم.

وی اضافه کرد: هنوز واکسیناسیون بستگان درجه یک کادر درمان در اصفهان شروع نشده است چراکه این اقدام نیازمند تامین واکسن است.

فدایی گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا (بوستر) توسط وزارت بهداشت تعیین می شود و البته مشروط به تامین واکسن کرونا است.

پست بعدی

تکذیب خبر درگذشت خواننده تیتراژ «مختارنامه»

چ آگوست 25 , 2021
ایسنا نوشت: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: خبرهای منتشر شده در فضای مجازی از فوت خواننده‌ی تیتراژ پایانی سریال مختارنامه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا صحت ندارد. محمدحسین زندویان اظهار کرد: از دیروز خبرهایی مبنی بر فوت شَروه‌خوان بوشهری و خواننده‌ی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000