مجلس چه روزی به وزرا رای اعتماد می دهد؟

مجلس چه روزی به وزرا رای اعتماد می دهد؟

تسنیم نوشت: بررسی صلاحیت ۱۱ وزیر پیشنهادی دولت در مجلس به پایان رسیده است و صلاحیت ۸ نفر دیگر طی امروز و فردا بررسی خواهد شد.

بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی از شنبه ۳۰ مرداد به‌صورت دوشیفت آغاز شده است و تا فردا چهارشنبه ۳ شهریور ادامه خواهد یافت.

تاکنون صلاحیت وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات، اقتصادی و دارایی، امور خارجه، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، دادگستری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین کار بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشور، میراث فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع دستی، نفت، نیرو و ورزش و جوانان باقی مانده است که طی امروز و فردا بررسی خواهد شد.

هیئت دولت ۱۹ وزیر دارد که ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور روز چهارشنبه ۲۰ مرداد اسامی کامل وزرای پیشنهادی را تقدیم مجلس کرد.

پس از رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی، اولین جلسه هیئت دولت با حضور آنان و به‌ریاست رئیسی تشکیل می‌شود.

۲۷۲۱۵

پست بعدی

کاوه مظاهری: شباهت «بوتاکس» به «فارگو» ناخودآگاه است

س آگوست 24 , 2021
یکی از سکانس‌های مهم فیلم سینمایی «بوتاکس» شباهت زیادی به فیلم سینمایی «فارگو» دارد. کاوه مظاهری کارگردان «بوتاکس» باور دارد که این شباهت به صورت اتفاقی و ناخودآگاه رخ داده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000