تاریخ اکران فیلم‌های جدید نتفلیکس/ فیلم‌ جدید دی‌کاپریو کی‌ می‌آید؟

تاریخ اکران فیلم‌های جدید نتفلیکس/ فیلم‌ جدید دی‌کاپریو کی‌ می‌آید؟

مهر نوشت: نتفلیکس تاریخ اکران فیلم جدید لئوناردو دی‌کاپریو در کنار جنیفر لارنس را در فهرستی که متشکل از زمان اکران ۴۰ فیلم مهم سال است، اعلام کرد.

تاریخ اکران فیلم‌های پاییزی و زمستانی نتفلیکس از جمله فیلم «به بالا نگاه نکن» با بازی لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس اعلام شد.

این فهرست که شامل شماری از فیلم‌های مطرح سال است روز پیش منتشر شد.

در این فهرست تاریخی که برای «به بالا نگاه نکن» اعلام شده از ۱۰ دسامبر اکران سینمایی و از ۲۴ دسامبر انتشار آنلاین است. این فیلم کمدی سیاه ساخته آدام مک‌کی است.

همچنین تاریخ اکران فیلم «قدرت سگ» ساخته جین کمپیون با بازی بندیکت کامبربچ، کریستن دانست و جسی پلمونز نیز اعلام شد. طبق برنامه این فیلم از ۱۷ نوامبر در سینماها اکران می‌شود و در آغاز دسامبر در سرویس استریم نتفلیکس در دسترس قرار می گیرد.

اولین فیلم ساخته ربکا هال با عنوان «عبور» ۲۷ اکتبر به سینماها می‌رود و بعد از ۱۰ نوامبر استریم می‌شود.

«هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» فیلمی وسترن با بازی ادریس البا و جاناتان میجرز به کارگردانی جیمز ساموئل نیز از ۲۲ اکتبر در سینماها به نمایش درمی‌آید و از سوم نوامبر به صورت آنلاین منتشر می‌شود.

«تیک، تیک… بوم!» ساخته لین مانوئل میراندا هم از ۱۲ نوامبر اکران سینمایی‌اش را شروع می‌کند و اندکی بعد از ۱۹ نوامبر در سرویس استریم نتفلیکس در دسترس قرار می‌گیرد.

در این فهرست تاریخ اکران درام ۱۱ سپتامبری مایکل کیتون با عنوان «بها» ۳ سپتامبر اعلام شده و «پونی کوچولوی من: یک نسل جدید» نیز ۲۴ سپتامبر تعیین شده است.

در ماه اکتبر نیز «دایانا: موزیکال» در اولین روز این ماه اکران و اندکی پیش از هالووین نیز «ارتش دزدان» منتشر می‌شود.

«دختر گمشده» مگی جیلنهال هم از ۱۷ دسامبر به سینماها می‌رود و از ۳۱ دسامبر در سرویس نتفلیکس در دسترس خواهد بود.

در مجموع نتفلیکس قرار است ۴۰ فیلم دیگر را در باقی‌مانده سال ۲۰۲۱ اکران کند و قول خود مبنی بر اینکه هر هفته یک فیلم جدید را استریم کند عملی خواهد ساخت.

۵۸۵۸

پست بعدی

افزایش بیماری قارچ سیاه در ایران/ داروی بیماری نایاب شده است

س آگوست 24 , 2021
مهر نوشت: متخصص عفونی بیمارستان امام خمینی (ره)، نسبت به افزایش بیماران کرونایی درگیر عفونت قارچ سیاه هشدار داد. محمدرضا صالحی متخصص بیماری‌های عفونی در بیمارستان امام خمینی (ره)، گفت: اکنون برخی بیماران کووید ۱۹ دچار بیماری قارچی به ویژه قارچ سیاه شده اند که در صورت تأمین نشدن داروی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000