واکسیناسیون هنرمندان، در اولویت قرار گرفت

واکسیناسیون هنرمندان، در اولویت قرار گرفت

واکسیناسیون اعضای صندوق اعتباری هنر و هنرمندانی که هنرکارت دارند، آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدحسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، از قرار گرفتن هنرمندان در اولویت دریافت واکسن کرونا خبر داد.

او در این باره توضیح داد: «با اعلام اسامی کلیه اعضای صندوق اعتباری هنر، نسبت به واکسیناسیون آن‌ها اقدام می‌شود، همچنین طبق هماهنگی انجام شده، امکان واکسیناسیون هنرمندان با ارائه هنرکارت نیز فراهم شده است.»

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر درپایان با قدردانی از همراهی وزرا و مسوولان وزارت بهداشت برای انجام واکسیناسیون اصحاب فرهنگ و هنر خاطرنشان کرد: «گرچه امکان واکسیناسیون فعالان فرهنگی و هنری با تاخیر محقق شد و طی این مدت هنرمندان عزیزی بر اثر ابتلا به کرونا از میان ما رفتند، اما امیدواریم این اتفاق سبب آرامش خاطر اندک برای این قشر شریف شود و کمی از شرمندگی ما بکاهد.»

۵۷۵۷

پست بعدی

به یاد زنده‌یاد استاد حکیمی

د آگوست 23 , 2021
استاد محمدرضا حکیمی هم از میان ما رفت. دهه‌های ۳۰ و ۴۰ و ۵۰ بزرگانی بودند که با افکار مختلف و برای تبیین جهان آرمانی خود، دست به نظریه‌پردازی می‌زدند. گویا همانگونه که با جامعه‌ای مواجه شده‌ایم که تقریبا تهی از زیست آرمان‌خواهی و نظریه شده است، آرمان‌خواهان نظریه پرداز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000