نماینده مجلس: دهان من را باز نکنید /چرا جو مجلس متشنج شد؟ /حواشی صحن مجلس

نماینده مجلس: دهان من را باز نکنید /چرا جو مجلس متشنج شد؟ /حواشی صحن مجلس

برنا نوشت:صحبت های ویس کرمی در مخالفت با وزیر پیشنهادی کشاورزی با انتقاد سایر نمایندگان همراه شد.

در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کشاورزی، مهراد ویس کرمی نماینده مردم لرستان به عنوان اولین مخالف در جایگاه قرار گرفت و به نقد از سوابق و عملکرد و برنامه های ساداتی نژاد پرداخت.

احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر و سخنگوی کمیسیون کشاورزی که از جمله طرفداران و هواداران وزیر پیشنهادی کشاورزی بوددر زمان نطق ویس کرمی ایرداتی را به صحبت های او وراد کرد و برای دقایقی جو مجلس متشنج شد. ویس کرمی خطاب به آزادی خواه گفت: این همه شما دفاع کردید ما گوش کردیم اکنون سکوت کنید، شما که رای هم می دهید! دهان من را باز نکنید.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت از نماینده ملایر خواست تا در جای خود بنشیند و همچنین از ویس کرمی هم درخواست کرد تا صحبت های خود را ادامه دهد.

2727

پست بعدی

پیام سیدمحمد خاتمی در پی رحلت علامه حکیمی

د آگوست 23 , 2021
جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در پیامی با تسلیت درگذشت علامه محمدرضا حکیمی نوشت: او ساده‌ترین و بی‌آلایش‌ترین شیوهٔ زندگی را برگزید تا در عمل نیز ثابت کند که دینی که به زندگی (نه تنها زندگی جاودان) بلکه زندگی پاک و عزتمندانه برای همه انسان‌ها در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000