ساداتی‌نژاد دغدغه کشاورزان و دامداران را دارد

ساداتی‌نژاد دغدغه کشاورزان و دامداران را دارد

رحمت الله نوروزی، نماینده مردم علی آباد در موافقت با ساداتی نژاد گفت: امروز همه تشکل های بخش کشاورزی و بدنه وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور و تمام خطه های دارای کشاورزی مانند گیلان، مازندران، گلستان و… از انتخاب هوشمندانه دکتر ساداتی نژاد بسیار خرسند و راضی هستند، چرا که ایشان دارای تخصص و تعهد هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رحمت الله نوروزی، نماینده مردم علی آباد در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: آقای ساداتی نژاد با اهتمام جدی برای راه اندازی شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی خدمت بزرگی را در سال حمایت از تولید به کشور انجام داد.

وی در ادامه افزود: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی تا ساعت ۱۰ شب در کمیسیون کشاورزی مجلس در حال تلاش در جهت حل مشکلات موجود است، برگشت قانوع انتزاع یکی دیگر از تلاش های آقای ساداتی نژاد است.

نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه افزود: در جریان بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ جلسات مکرری را با حضور مسئولان وزارتخانه های جهاد کشاورزی و نیرو داشتیم که ثمره آن پیش بینی ۲۷ هزار میلیارد تسهیلات برای بحث تولید و اشتغال، ۴ هزار میلیارد برای بیمه کشاورزی، ۲۰ هزار میلیارد بودجه محرومیت زدایی برای روستاها با راهنمایی آقای ساداتی نژاد بود.

نوروزی در آخر گفت: آقای ساداتی نژاد در تلاش برای استفاده از تمامی ظرفیت ها و متخصصان است، یکی از نگرانی های اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از دست دادن ایشان است، چرا که وزیر پیشنهادی در سال گذشته جلسات متعددی را با وزرای جهاد کشاورزی و صمت برای موضوعاتی مانند کمبود تخم مرغ، مرغ، سم، کود، نهاده ها و… انجام داد. همچنین وی دغدغه حمایت از دامداران، منابع طبیعی، کشاورزی و… را دارد.

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

زندگی شهید رجایی راهی آنتن رادیو شد

د آگوست 23 , 2021
به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، کتاب گویای «من رجایی‌ام» که برگرفته از کتاب «من، محمدعلی رجایی» نوشته داوود بختیاری دانشور است. راهی رادیو شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب گویای «من رجایی‌ام»، راهی آنتن رادیو صبا شد. این اثر، زندگی‌نامه‌ شهید محمدعلی رجایی، دومین رئیس جمهوری ایران پس از انقلاب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000