این وزیر پیشنهادی رئیسی رأی قاطع و بالایی خواهد آورد

این وزیر پیشنهادی رئیسی رأی قاطع و بالایی خواهد آورد

ایسنا نوشت: نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت که خطیب گزینه مناسبی برای وزارت اطلاعات است.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به مباحث مطرح شده در مجلس درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات، گفت: بر اساس مطالب بیان شده در جلسه علنی هر فردی که به عنوان وزیر اطلاعات معرفی می شود باید مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گیرد. البته ممکن است ایشان به صورت لفظی و کلامی وزیری را تایید نکنند اما طبق قانون اساسی رهبری درباره مباحث امنیتی کشور وظایفی دارد و باید درباره صلاحیت وزرای اطلاعات نظر دهد، چون اطلاعات بسیار سری کشور در اختیار وزیر اطلاعات قرار می گیرد.

این نماینده مجلس در جمع بندی اظهار کرد: با توجه به خصوصیات آقای خطیب و صحبت های آقای ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره ایشان و پیرامون نحوه مدیریت آقای خطیب در قم می توان گفت که خطیب گزینه مناسبی برای وزارت اطلاعات است.

موسوی لارگانی پیش بینی کرد که خطیب با رای قاطعی وزیر اطلاعات خواهد شد.

۲۷۲۱۵

پست بعدی

آیا تست‌های کرونا «دلتا» را تشخیص می‌دهد؟

د آگوست 23 , 2021
فارس نوشت: عضو انجمن علوم آزمایشگاهی ایران آزمایش گفت:اکنون دلتا سویه غالب بسیاری کشورها از جمله ایران است؛ با این حال مشکلی برای تشخیص کرونا به وجود نیاورده؛ آن چیزی که مهم است اینکه بتوانیم ویروس را خارج از اینکه چه سویه‌ای عامل آن است ، شناسایی کنیم و این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000