عکس پروفایل زن جوان دردسرساز شد

عکس پروفایل زن جوان دردسرساز شد

ایران نوشت:چند روز قبل خانم جوانی به پلیس فتا پایتخت مراجعه کرد و گفت مدتی قبل در یکی از شبکه‌های اجتماعی فقط برای چند روز عکس‌های خودم را به‌عنوان عکس پروفایل بارگذاری کردم و دوباره برداشتم. اما چند روز بعد از شماره‌ای ناشناس برایم پیامی فرستاده شد و درحالی که عکسم را ویرایش کرده بود و شماره تماسم را نیز در کنار تصویرم گذاشته بود برایم فرستاد و تهدید کرد اگر به او پول ندهم تصاویرم را پخش می‌کند.

سرهنگ «داود معظمی گودرزی» در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: کارشناسان متخصص پلیس فتا پایتخت برای شناسایی متهم اقدامات خود را آغاز کردند و پس از بررسی همه جوانب پرونده و بهره‌گیری از روش‌های علمی و تخصصی سایبری موفق شدند مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.

کارشناسان این پلیس مخفیگاه متهم را در یکی از مناطق جنوبی تهران کشف و متهم را پس از هماهنگی‌های قضایی دستگیر کردند.سرهنگ گودرزی به کاربران فضای مجازی تأکید کرد: هرگونه توهین، تهدید و انتشار اطلاعات خصوصی دیگران از جمله تصاویر شخصی در فضای مجازی جرم است و با مرتکبان این جرائم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی طبق قانون برخورد خواهد شد.

23302

پست بعدی

منصور جمشیدپور بر اثر کرونا درگذشت

د آگوست 23 , 2021
ایسنا نوشت: منصور (ایرج) جمشیدپور، یکی از هنرمندان پیشکسوت شیرازی، یکشنبه 31 مرداد بر اثر کرونا فوت کرد. محمد ناصریراد فیلمساز شیرازی، ضمن تایید خبر فوت جمشیدپور گفت: متاسفانه این بازیگر و فیلمساز پیشکوست شیرازی، پس از تحمل بیست روز درد و رنج امروز ۳۱ مرداد در بیمارستان شهید فقیهی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000