بازداشت کارمندی که از بیمارستان داروی کرونا می‌دزدید

بازداشت کارمندی که از بیمارستان داروی کرونا می‌دزدید

رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: یکی از کارمندان بیمارستان شهید محمدی بندرعباس دستگیر و مقدار قابل توجهی داروی درمان کرونا از منزل وی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از دادگستری استان هرمزگان، علی صالحی افزود:پس از اخبار دریافتی از شهروندان بندرعباسی مبنی بر اینکه یکی از کارمندان بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، به صورت غیرقانونی و خارج از چرخه توزیع، اقدام به فروش داروهای درمان کرونا در بازار آزاد می کند، با توجه به اهمیت موضوع و کمبود این داروها در مراکز درمانی استان و سراسر کشور، به دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس مأموریت داده شد موضوع را بررسی و متهم را شناسایی کند.

وی ادامه داد:در نتیجه اقدام قضایی و به دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس، مأموران پلیس امنیت اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان، با رصد دقیق و لحظه به لحظه فعالیت های متهم، موفق شدند محل نگهداری داروهای درمان کرونا را شناسایی نمایند.

رییس کل دادگستری استان اضافه کرد: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل متهم، مقدار قابل توجهی انواع داروی درمان کرونا به ویژه رمدسیویر کشف و ضبط شد.

به گفته صالحی در تحقیقات مشخص شد نامبرده داروها را به چند برابر قیمت واقعی در سطح شهر به فروش می رسانده است.

47231

پست بعدی

درگذشت مجری ضدواکسن بر اثر کرونا

ی آگوست 22 , 2021
فیل ولنتاین مجری برنامه‌های رادیویی که تا پیش از مبتلا شدن به کرونا و بستری شدن واکسن زدن را بی‌اهمیت جلوه می‌داد، بر اثر عوارض بیماری کووید۱۹ درگذشت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ فیل ولنتاین مجری رادیوی اهل نشویل در ایالت تنسی آمریکا در اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ درگذشت. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000