حملات تند پایداری ها به وزیر پیشنهادی اطلاعات/ چه کسی افراد فتنه را وارد قم کرد تا در حرم عکس بگیرند؟ /چرا برای افراد انقلابی پرونده سازی کردید؟

حملات تند پایداری ها به وزیر پیشنهادی اطلاعات/ چه کسی افراد فتنه را وارد قم کرد تا در حرم عکس بگیرند؟ /چرا برای افراد انقلابی پرونده سازی کردید؟

یک عضو جبهه پایداری حملاتی تند را متوجه وزیر پیشنهادی اطلاعات کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ادامه جلسه علنی امروز مجلس که به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی اطلاعات اختصاص یافته بود، دومین نماینده مخالف هم پشت تریبون رفت.

حسین جلالی، نماینده رفسنجان و عضو جبهه پایداری، مخالف دیگر وزیر پیشنهادی اطلاعات بود که در سخنانی گفت: جمله ای که ریاست محترم مجلس درباره تایید برخی وزرا فرمودند، باید بگویم لیست ۱۹ نفره وزیران پیشنهادی آقای رئیسی خدمت مقام معظم رهبری ارائه می شود و حضرت آقا مخالفتی نفرمودند و رد نکردند. در این لیست که حضرت آقا تایید کردند آقای سجادی، زلفی گل، آقای اسماعیلی و وزرای دیگر هم هستند.

نماینده رفسنجان گفت: نکته دوم اینکه حوزه علمیه قم کانون انقلاب و قیام امام (ره) است، انقلاب از قم آغاز شد. علت حدوث انقلاب قم بود، دشمن از سال ۷۰ به فرمایش مقام معظم رهبری آنتی تز انقلاب را از قم کلید زد. باید علت حدوث انقلاب علت بقا هم باشد، نباید آنتی تز انقلاب در قم شروع شود که حضرت آقا بفرمایند تز انقلاب قم بود و حوزویان مراقب باشد آنتی تز از آنجا شروع نشود. آقا فرمودند حوزه باید انقلابی بماند. آقای خطیب از سال ۷۰ مدیرکل اطلاعات قم شدند و همزمان این توطئه ها توسط دشمن آغاز شد، هم حوزه غیرانقلابی و هم آنتی تز انقلاب. انتظار حوزه از آقای خطیب پیش بینی، پیشگیری و شناسایی بود.

او ادامه داد: ۱۲ سال آقای خطیب به طور مداوم مدیرکل اداره اطلاعات قم بودند که باید جلوی انعقاد این نطفه شوم را می گرفتند.

جلالی همچنین گفت: این شخصیت ها و جریانات هیچگاه صورت کریه شان نمایان نشده و بخش های اطلاعات نقاب از چهره آن ها بر نکشیده است، مدیریت و معاونان وزارت اطلاعات باید انقلابی شود. گروه های مختلف سکولار در قم دارای مواضع سیاسی مختلف به مقابله با اصل نظام پرداخته اند. این تاسف آور است که این موارد به مراجع اطلاع داده نشد. در حالیکه مدام خبرنامه به دفاتر حوزه و مراجع ارائه می شد ولی خبری از این موارد نبود. تاسف آور است در حال حاضر برخی با لباس روحانیت شیعی رسما توتالیتاریسم، هرمونتیک، نسبی گرایی، قرائت های مختلف و … را مطرح می کنند و به قول یکی از خاخام های یهود خدمتی که برخی از این افراد به یهود کردند، خاخام ها نکردند. آقای خطیب چرا پیشگیری نکردید؟ الان هم برخی با انگلیس ارتباط دارند و در فتنه ۸۸ برای سقوط نظام تلاش کردند. آن هایی که انقلابی بودند را نمی گذاشتند به خبرگان بروند اما آن ها که سکولار بودند را می گذاشتند که برای خبرگان نامزد شوند. آقای خطیب در قم بیکار نبودند و افراد انقلابی با پرونده سازی به دادسرا احضار می شدند.

این نماینده توضیح داد: فتنه ۸۸ قصه پرغصه ای است که در دامن نظام زخم آن همچنان وجود دارد و دو رئیس جمهور در متن آن بودند، آقای خاتمی و آقای هاشمی رفسنجانی و همچنین وزیر اطلاعات، مدیران کل و … آقای خطیب عملکرد شما درباره فتنه ۸۸ در قم چگونه بود؟ گفتید ما نگذاشتیم در قم اتفاقی رخ بدهد. چه کسی افراد فتنه را در قم وارد کرد تا در حرم عکس بگیرند و دیدارهایی داشته باشند؟ با چه توجیهی از عملکرد ایشان می توان دفاع کرد؟ چه کسانی نامه علیه رهبر انقلاب را امضا کردند؟ چرا شورشیان و فتنه گران شناسایی نشدند؟ قم در معرض خطر است، به داد قم برسید، آقایان باید کاری می کردند اما نکردند. آیا آقای خطیب با این کارنامه غیردرخشان می تواند زمام وزارت اطلاعات را برعهده بگیرد؟ آیا در مقابله با اصحاب فتنه می پردازد؟ آیا آقای خطیب که دولت روحانی به دفاع از او برخاسته است آیا با همان کادر و افراد می تواند وظیفه خود را در وزارت اطلاعات به درستی انجام دهد؟ آیا یک عنصر غیرانقلابی چگونه می خواهد از بدنه انقلابی وزارت خانه استفاده کند؟ مبادا دولت انقلابی که خواست رهبری و مردم ایران است حاصل نشود.

2727

پست بعدی

پاسخ قالیباف به ادعای تایید ۱۹ وزیر پیشنهادی رئیسی از سوی رهبر انقلاب

ی آگوست 22 , 2021
قالیباف گفت: اگر این کابینه را آقای رئیسی اعلام کردند با حضرت آقا مشورت کردند و تایید ایشان را گرفتند به این دلیل است که در وزارتخانه هایی که گفتم وظیفه رهبری است که نظر دهند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف در واکنش به سخنان جنجالی جلالی، نماینده مردم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000