حمایت ۲ نماینده خوزستان از برنامه پیشنهادی دولت /افراد بسیار باتجربه معرفی شدند /میانگین سنی کابینه بسیار پایین تر از دولت های پیشین است

حمایت ۲ نماینده خوزستان از برنامه پیشنهادی دولت /افراد بسیار باتجربه معرفی شدند /میانگین سنی کابینه بسیار پایین تر از دولت های پیشین است

موافقان کلیات برنامه پیشنهادی دولت سیزدهم دلایل موافقت خود را تشریح کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ادامه جلسه علنی امروز مجلس و بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، نوبت به موافق کلیات برنامه پیشنهادی دولت سیزدهم رسید.

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه گفت: ثبات اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی و تقویت فضای کسب و کار، بسط عدالت در جامعه و رفع تبعیض، صیانت از آزادی قانونی و مبارزه با فساد و پرداختن به مسایل فرهنگی از اولویت های کشور است. اقدام و عمل به موارد فوق و استمرار آن از برنامه ها مهم تر است.

این نماینده گفت: کنترل بیماری کرونا و تثبیت بازار و اشتغال از جمله مسایل مهم کشور است که در برنامه رییس جمهور به آن اشاره شد. نمایندگان در هفته گذشته بیش از ۲۶۰ جلسه با وزرای پیشنهادی داشتند که نشان از همراهی آن ها با دولت سیزدهم است. اغلب وزرای پیشنهادی و برنامه هایشان از سوابق و تجارب بالا و علم و درایت کافی برخوردار هستند و به پیروی از فرمایش حضرت علی در نهج البلاغه دارای درایت، عدالت، توانمندی، سعه صدر و سلامت نفس هستند. جوانی، علم، تخصص، تجربه و سلامت نفس ویژگی مهم کابینه ایشان است. اگر بحث از مخالفت با وزرای پیشنهادی است، عین همراهی با دولت است.

او افزود: تمرکززدایی و توجه جدی به استان های مرزی و محروم و توسعه متوازن در آن ها به ویژگی در استان های خوزستان و سیستان و بلوچستان از جمله مسایل مهمی است که در برنامه دولت نیز وجود داشت. زیبنده نیست استان خوزستان علاوه بر قابلیت هایی که دارد از مشکلات اولیه رنج ببرد. مسایلی که در بیان نمایندگان مخالف داشتیم بدون شک جزو برنامه های وزرا و کابینه دولت سیزدهم است. امروز رای بالا به کابینه آقای رئیسی یعنی قدرت و نشانه اقتدار نظام است. الحمدالله وزرای بسیار با تجربه و باسابقه در این مجموعه وجود دارد که مایه افتخار ایران اسلامی خواهند بود.

حمایت ۲ نماینده خوزستان از برنامه پیشنهادی دولت /افراد بسیار باتجربه معرفی شدند /میانگین سنی کابینه بسیار پایین تر از دولت های پیشین است

سیدمحمود مولوی، نماینده آبادان نیز دیگر موافقی بود که در جایگاه قرار گرفت و گفت: از هیات رئیسه و آقای قالیباف تشکر می کنم که فضایی را برای صحبت با وزرای پیشنهادی ایجاد کردند. با مطالعه کارنامه سوابق سیاسی و اجرایی وزرای پیشنهادی به این نتیجه می رسیم که آقای رییس جمهور در انتخاب و جمع بندی کابینه بسیار تلاش کردند، هم در شناسایی، فرآیند و نتیجه گیری. دولت گذشته وضعیت را به نحوی تحویل آقای رئیسی داد که افزایش بی رویه قیمت ها، نرخ بالای بیکاری و تورم، شرایط بد آب آشامیدنی، اوضاع نامطلوب گسترش کرونا و… را دارا بود.

این نماینده مجلس گفت: کابینه دولت سیزدهم دو رویکرد مهم را دنبال کردند که شامل معیشت مردم و تقویت سرمایه اجتماعی است. عزیزانی که معرفی شدند متخصص، متعهد و با تجربه هستند و این مسئله که کابینه با برنامه های دولت همراه باشد بسیار مهم است. میانگین سنی کابینه بسیار پایین تر از دولت های پیشین است. همچنین کارآمدی، فسادستیزی، تخصص، روحیه انقلابی، هماهنگی و مردمی بودن در سوابق همه عزیزان است.

او ادامه داد: اکثر وزرا طبق تحقیقات میانگین بالایی را به دست آورده اند، رویکرد برنامه ریزی متناسب با فرهنگ و نیاز مردم بخشی از ویژگی های کابینه آقای رئیسی است. ایشان اشاره کردند که از دخالت در بازار به نظارت در بازار خواهند پرداخت. همچنین تکیه بر رویکرد اقتصاد نوین از برنامه های دولت سیزدهم است و این کابینه موجب پیشرفت خواهد شد. آقای رئیسی نوک پیکان تولید کارگران عزیز هستند و خواهشمندیم آن ها را در برنامه های خود به شکل جدی مورد توجه قرار دهید. رتبه بندی معلمان نیز بسیار مهم و نیاز اساسی است. آقای رئیسی لایه روبی اروند رود، ساماندهی مناطق آزاد نیازمند کشور است نه فقط خوزستان. خوزستان یکپارچه است و آب، نعمت و ثروتش را یکدست بدهید، خوزستان باید استانداری ویژه داشته باشد و استاندار ایشان باید معاون شما شود. مطمئن باشید خوزستان دروازه اقتصاد کشور خواهد شد.

۲۷۲۱۹

پست بعدی

انسولین دست قاچاقچیان بازار سیاه دارو افتاده است

ش آگوست 21 , 2021
فارس نوشت: کارشناس اقتصاد دارو گفت:در سال ۹۹، با وجود افزایش واردات نسبت به سال گذشته، تنها 35 درصد کل حجم واردات انسولین‌ به دست مصرف‌کننده رسیده است، که بیانگر این واقعیت است که بخش عمده‌ای از این کالای سلامت محور، به دیگر کشورها قاچاق شده است. یکی از مهم‌ترین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000