«گزارش یک آدم‌ربایی» سریال می‌شود

«گزارش یک آدم‌ربایی» سریال می‌شود

ایبنا نوشت: «گزارش یک آدم‌ربایی» نوشته گابریل گارسیا مارکز به زودی توسط آمازون به یک سریال شش‌قسمتی تبدیل می‌شود.

پس از نتفلیکس، آمازون ساخت فیلم و سریال اقتباسی از آثار و رمان‌های امریکایی لاتین را در اولویت خود قرار داده و این پلتفرم استریم از طریق سرویس پرایم ویدئویی خود قرار است به‌زودی سریالی با اقتباس از کتاب غیرداستانی «گزارش یک آدم‌ربایی» نوشته گارسیا مارکز، یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان کلمبیایی تولید و آماده پخش کند. هنوز تاریخ پخش این سریال به طور رسمی اعلام نشده است.
قرار است این سریال در شش فصل یک‌ساعته ساخته شود. گزارش یک آدم ربایی ماجرای ربودن، زندانی کردن و در نهایت رهاکردن تعدادی از چهره‌های سرشناس کلمبیا در اوایل دهه ۹۰ میلادی است که توسط قاچاقچی مواد مخدر ربوده شده‌اند.
گفتنی است که در تمام مراحل ساخت این سریال، رودریگو گارسیا، پسر نویسنده «صد سال تنهایی» در کنار آندرس وود؛ کارگردان شیلیایی این فیلم خواهد بود و راهنمایی‌های لازم را ارائه خواهد داد.
مدیر محتوای اسپانیایی آمریکای لاتین استودیوی آمازون ضمن ابراز خوشحالی از این همکاری موثر بیان داشت که حمایت رودریگو گارسیا قطعا به ساخت این سریال کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم از این طریق بهتر بتوانیم میراث ارزشمند پدر او را به میلیون‌ها مخاطب پرایم ویدئو در سراسر دنیا منتقل کنیم.
آن‌طور که در خبرها آمده نام‌های بزرگی در سینما نظیر کریستینا اومانیا و خوان پابلو رابا از هنرپیشگان مطرح کلمبیایی عهده‌دار نقش‌های اصلی این سریال خواهند بود.

۵۸۵۸

پست بعدی

ببینید | اعلام رادیویی کودتای ۲۸ مرداد؛ مصدق خائن فرار کرد!

ج آگوست 20 , 2021
سید مهدی میراشرافی افسر ارتش، سیاستمدار ایرانی و کارخانه دار در دوران پهلوی، نماینده مجلس و مدیر روزنامه دست راستی تندرو «آتش» بود که در کودتای ۲۸ مرداد نیز نقش داشت. صدای او را پس از کودتا ۲۸ مرداد در رادیو می شنوید. دریافت 2 MB ۲۶۴ ۲۵۶

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000