پیام سرلشکر باقری به فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش

پیام سرلشکر باقری به فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش

ایلنا نوشت: سرلشکر محمد باقری در پیامی انتصاب امیر دریادار «شهرام ایرانی» به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر دریادار شهرام ایرانی

حسن اعتماد مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که بیانگر تعهد، کارآیی، قابلیت‌ها و شایستگی‌های آن برادر عزیز است را تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌شک پیشینه موفق و تجارب ارزنده آن فرمانده خردمند در سطوح مختلف مدیریتی نداجا، پشتوانه ارزشمندی برای پیشبرد ماموریت‌ها و نیز تحقق انتظارات در حکم انتصاب و پیشبرد جهادی و انقلابی این نیرو و ارتقای توان و آمادگی همه‌جانبه آن برپایه رشد و تعالی سرمایه انسانی به شمار می‌رود.

دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در این سنگر خطیر و راهبردی، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خدای کریم و نعیم طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

27215

پست بعدی

از لئوناردو دی‌کاپریو تا تام کروز/ ستاره‌های سینما چقدر دستمزد می‌گیرند؟

پ آگوست 19 , 2021
ایسنا نوشت: اگر چه انقلاب دیجیتالی شرایط را به طرز چشمگیری تغییر داده باشد اما دستمزد حقوق ستارگان سینما همچنان بسیار زیاد است و اغلب آنها می‌توانند با پشت سر گذاشتن سینما و همکاری با سامانه‌های نمایش آنلاین، پول بیشتری هم به جیب بزنند. دستمزد ۲۰ میلیون دلاری برای نقش‌آفرینی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000