معاون وزیر دفاع: قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار

معاون وزیر دفاع: قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: امیر سرتیپ شهرام با بیان اینکه قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار، گفت: ما به همه رزمندگان و مدافعان انقلاب و وطن که این امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، افتخار می‌کنیم و وامدار آن‌ها هستیم.

امیر سرتیپ شاهرخ شهرام مدیرعامل سازمان صنایع ‍ الکترونیک ایران با حضور در منطقه پدافندهوایی شمال غرب ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این منطقه پدافندی تجهیزات و قطعات ساخته شده در این سازمان مورد استفاده در سامانه‌های پدافندی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ شهرام در حاشیه این بازدید ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: فلسفه مهم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) استقامت و مقاومت دربرابر دشمنان است و وظیفه شرعی همه مردم در شرایط کنونی که دشمنان می‌خواهند این ایستادگی و پایداری را بشکنند برگزاری هرچه باشکوه‌تر عزاداری حسینی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

مدیرعامل سازمان صنایع ‍ الکترونیک ایران در ادامه خاطر نشان کرد: در میان نهضت‌هایی که پس از واقعه عظیم عاشورا رخ داده و از آن حرکت جاودانه الگو گرفته است، کمتر انقلابی را به اندازه انقلاب اسلامی ایران می‌توان پیدا کرد که تا این حد ریشه در شعار و شعور عاشورا داشته باشد ودر ابعاد گوناگون از آن الگو گرفته باشد.

وی ادامه داد: قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار. ما به همه رزمندگان و مدافعان انقلاب و وطن که این امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، افتخار می‌کنیم و وامدار آن‌ها هستیم و هرجا که لازم باشد با تمام توان از اسلام و انقلاب دفاع می‌کنیم.

امیر سرتیپ شهرام با اشاره به نقش پدافندهوایی در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: پدافند ایران در دوران جنگ تحمیلی توانست انواع جنگنده های دشمن اعم از «میراژ ۲۰۰۰» میراژ «ام ۱» و «سوخو و میگ ۲۵» را که از مدرن‌ترین جنگنده‌های روز دنیا بودند منهدم و نیروی هوایی عراق را با بحران مواجه کند.

وی در پایان افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران و تحت حمایت‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و بااتکا به خلاقیت‌ها و نوآوری متخصصان داخلی و با حمایت صنایع دفاعی توانستیم سامانه‌های جدید را با کارآیی‌های خاص بسازیم.

216216

پست بعدی

حامد سلطانی چگونه وارد عرصه موسیقی شد؟

چ آگوست 18 , 2021
باشگاه خبرنگاران جوان نوشـت: حامد سلطانی، خواننده موسیقی مذهبی می‌گوید ورودش به عرصه موسیقی مذهبی مدیون نگاه حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام به زندگی‌اش است. حامد سلطانی، خواننده موسیقی مذهبی درباره تازه‌ترین فعالیت‌هایش در این حوزه می‌گوید: «در ماه محرم امسال کاری به نام‌های «روزه عشق» منتشر کردم که در دهه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000