مهران رسام: واکسیناسیون سراسری طی اقدامی انقلابی تنها مطالبه ماست

مهران رسام: واکسیناسیون سراسری طی اقدامی انقلابی تنها مطالبه ماست

مهران رسام، تهیه‌کننده، مدیرتولید و مجری طرح سینما و تلویزیون ضمن اشاره به این که توقع‌مان این بود که تاکنون همه مردم ایران واکسینه شده باشند، می‌گوید تنها مطالبه‌مان برای ملت صبورمان در حال حاضر، واکسیناسیون سراسری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهران رسام، تهیه‌کننده، مدیرتولید و مجری طرح سینما و تلویزیون معتقد است تنها مطالبه ما در حال حاضر واکسیناسیون سراسری طی اقدامی انقلابی است و توقع ما، برای ملت صبورمان چیزی جز این نیست.

او در برابر این سوال که آیا می‌توان گفت در شرایط فعلی مطالبه واکسیناسیون از سوی هنرمندان دیگر نه صنفی که درخواستی برای احقاق حق همه مردم ایران است، می‌گوید: «توقع ما این بود که تاکنون همه مردم ایران واکسینه شده باشند و متاسفیم که می‌بینیم آمار کسانی که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند، همچنان بسیار اندک و شرایط چنان مرگبار است که حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند. دوستان، آشنایان و عزیزان‌مان دانه‌دانه کشته شدند و هر کدام‌مان یا عزیزانی را از دست داده‌ایم و یا شاهد جدال‌شان میان مرگ و زندگی در بیمارستان‌ها هستیم. تنها مطالبه ما در حال حاضر واکسیناسیون سراسری طی اقدامی انقلابی است و توقع ما، برای ملت صبورمان چیزی جز این نیست.»

متن کامل این گزارش- گفت‌وگو را در اگر جان نداشته باشیم، نان به چه کارمان می‌آید بخوانید.

۵۸۲۵۹

پست بعدی

عکسی از فرمانده کل ارتش در مراسم عزاداری شب تاسوعا

چ آگوست 18 , 2021
فارس نوشت: امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران شب گذشته سه‌شنبه ۲۶ مردادماه همزمان با شب تاسوعای حسینی در مراسم عزاداری اجتماع عشیره عاشورا که در پادگان ۰۶ ارتش برگزار می‌شود، حضور یافت. 27215

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000