چمران: به اعضای کابینه رئیسی نقدهایی وارد است

چمران: به اعضای کابینه رئیسی نقدهایی وارد است

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس شورای شهر تهران درباره کابینه سیزدهم نکاتی را بیان کرد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ترکیب کابینه سیزدهم، بیان کرد: قرار بر این نیست که همه افراد در کابینه حضور داشته باشند و اصل برگزینش افراد محدود است.

او ادامه داد: معتقدم که به طور کلی کابینه خوبی معرفی شده و امیدوارم که به خوبی بتوانند اقدامات خود را انجام دهند. البته به برخی از اعضای کابینه نقدهایی وارد است، اما افرادی را که من می‌شناسم توانمند و کاری هستند و امیدوارم که موفق باشند.

چمران درباره مهم‌ترین ویژگی کابینه سیزدهم بیان کرد: انگیزه اقدامات موثر و مفید در جامعه امروز را یکی از اصل های مهم در این کابینه می‌دانم.

عضو شورای شهر تهران درباره فراجناحی بودن کابینه نیز گفت: اگر منظور از فراجناحی بودن این است که از جناح‌های نه چندان موافق انقلاب هم در این کابینه حضور داشته باشند؛ خیر این ویژگی درون این کابینه وجود ندارد و هیچ وقت هم چنین کابینه‌ای تشکیل نخواهد شد. اما اگر منظور این است که این افراد وابسته به یک حزب خاص باشند بله این افراد وابستگی‌های گروهی و جریانی ندارند و امیدوارم که یک کابینه انقلابی باشد.

فعال سیاسی اصولگرا موعد شروع شهرداری علیرضا زاکانی را نیز اینگونه بیان کرد: قرار بود که این روزها کار تمام و تصمیم نهایی وزارت کشور اعلام شود که هنوز مهلت آن نرسیده که حکم صادر شود.

وی درباره مهم‌ترین ویژگی‌های علیرضا زاکانی برای پذیرش مسئولیت در شهر تهران نیز اینگونه توضیح داد: مدیریت قوی او و پای کار بودن او می‌تواند برای شهر تهران بسیار مهم باشد.

216216

پست بعدی

شباهت وعده های قشنگ طالبان با وعده های دوران نامزدی

چ آگوست 18 , 2021
محمد علی ابطحی با انتشار توئیتی به سلطه طالبان بر افغانستان واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین محمد علی ابطخی فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی نوشت: ‏آن قدر جنگ و خونریزی و آوارگی در طول بیست سال در افغانستان طول کشید که به نظر می رسد مردم افغانستان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000